0

استند آپ کمدی «فلافی»

گابریل ژسوس ایگلسیاس (متولد 15 ژوئیه 1976) معروف به فلافی (Fluffy)، کمدین و بازیگر آمریکایی است. او به خاطر اجرای استند آپ کمدی‌های «من چاق نیستم من یک فلافی هستم!» و «گرم و فلافی» شناخته شده است. در ادامه بخش‌ کوتاهی از استند آپ کمدی‌ فلافی رو ببین و اگه دوست داری بیشتر باهاش آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون.

شرخ مختصری از فعالیت‌های گابریل ایگلسیاس (فلافی)

 گابریل ایگلسیاس (فلافی) که در یک شرکت تلفن همراه در لس آنجلس کار می‌کرد، در سال 1997 به کار تمام وقت کمدی پرداخت. اگرچه این امر منجر به اخراج او از خانه و از دست دادن اتومبیلش شد. ایگلسیاس اغلب در استند آپ کمدی خود به وزن خود اشاره می‌کند و می‌گوید:

 «اوه ، من چاق نیستم ، من فلافی هستم. پنج سطح چاقی وجود دارد. گنده، سالم، هاسکی، فلافی و … اوه فاک!! »

گابریل ایگلسیاس فلافی 2

به همین دلیل گابریل ایگلسیاس به عنوان فلافی مشهور شده است. او در سال 2000 در فصل ششم سریال کمدی طرح این همه برنامه نیکلودئون ظاهر شد و با آماندا باینس و نیک کانون همبازی شد. در سال 2007 ، ایگلسیاس صداپیشگی کل یک خانواده مکزیکی را در اپیزود فصل ششم از کمدی انیمیشن Family Guy در تلویزیون فاکس انجام داد. در همان سال ، او دوبله‌ی مجموعه‌ای تکراری از شخصیت‌های دوقلوی یکسان در The New Emperor’s School در یک مجموعه انیمیشن دیزنی را آغاز کرد. گابریل ایگلسیاس (فلافی) یکی از شرکت کنندگان در فصل چهارم سریال تلویزیونی «آخرین استند آپ کمدی» در سال 2006 بود که یکی از هشت کمدین نهایی شد. او در آن مرحله به دلیل استفاده از BlackBerry قاچاق برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستانش که موجب نقض قوانین نمایش شد ، رد صلاحیت شد.

در سال 2011 اولین بار گابریل ایگلسیاس یا همان فلافی معروف، یک مجموعه ویترین استند آپ کمدی را تهیه کرده که Stand Up Revolution نام دارد. این مجموعه‌ی تلوزیونی سه فصل اجرا شد و سرانجام در سال 2014 پایان یافت. فلافی در سریالی با نام Fluffy Breaks Even حضور پیدا کرد که برای اولین بار در 1 اکتبر 2015 از فیوز پخش شد. این سریال با تمدید فصل سوم در ژانویه 2017 به Fluffy’s Food Adventures تغییر نام داد. فلافی در سال 2019 در سریال نتفلیکسی با نام «آقای ایگلاسیاس» نقش یک معلم در دبیرستان وودرو ویلسون در لانگ بیچ ، کالیفرنیا  را بازی می‌کند.

تماشای آنلاین و دانلود استند آپ کمدی گابریل ایگلسیاس ( فلافی ) با زیرنویس فارسی

بخش کوتاهی از استند آپ کمدی با اجرای گابریل ایگلسیاس ( فلافی ) به همراه زیرنویس فارسی را می‌توانید به صورت آنلاین از صفحه‌ی تماشای سایت هنریست مشاهده کنید و در اگر دوست داشتید آن را دانلود کنید..

زندگی‌نامه‌ی گابریل ایگلسیاس (فلافی)

گابریل ایگلسیاس فلافی
گابریل ژسوس ایگلسیاس (متولد 15 ژوئیه 1976)

گابریل ایگلسیاس در 15 ژوئیه 1976 در شهر سن دیگو واقع در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد.  گابریل کوچکترین فرزند خانواده است و حاصل ازدواج استر پی مندز و ژسوس ایگلسیاس است. وقتی که گابریل کوچک بود، پدرش خانواده را تنها گذاشت و از آن پس او توسط مادرش بزرگ شد. گابریل ایگلسیاس اصالتا مکزیکی است. او قبل از به شهرت رسیدنش با امکانات رفاهی کمی در خانه‌ای ارزان قیمت واقع در لانگ بیچ ، جایی که ایگلسیاس بیشتر جوانی خود را در آنجا گذراند ، بزرگ شد.  او همچنین در ریورساید، سانتا آنا، پارک بالدوین و کامپتون بزرگ شده است. او اغلب زندگی‌اش را با درمان چاقی و دیابت گذرانده و به گفته‌ی خودش، زمانی وزن او 202 کیلوگرم بوده و از آن زمان به بعد از هیچ تلاشی برای لاغر شدن، دست نکشیده است.

گابریل ایگلسیاس فلافی 1

سبک استند آپ کمدی گابریل ایگلسیاس (فلافی)

فلافی در اجرای استند آپ کمدی های خود از پاول رودریگز، ادی مورفی، رابین ویلیامز و بیل کازبی الهام گرفته است. او ترجیح می‌دهد استند آپ کمدی ً با کیفیتی اجرا کند و در عین حال از موضوعات بحث برانگیز یا تفرقه انگیز مانند سیاست یا مذهب پرهیز می‌کند تا به بیشترین مخاطب ممکن برسد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر