0

موزیک ویدئو “No Glory in the West” از “Orville Peck”

موزیک ویدئو "No Glory in the West" از "Orville Peck" کاور

شُکوهی در غرب نیست (No Glory in the West) موزیک ویدئوی اورویل پک (Orville Peck) به تازگی منتشر شده و در لیست بهترین موزیک ویدئوهای سال 2020 قرار گرفته است. این موزیک ویدئو به کارگردانی ایسایا سرت (Isaiah Seret) ، گاوچرانی را به تصویر می‌کشد که با نقابی که به صورت دارد از مناظر برفی عبور می‌کند و راهی عجیب را به مقصدی نامعلوم طی می‌کند. موزیک ویدئو No Glory in the West رو از سایت هنریست ببین و اگه دوست داشتی، دانلود کن…!

ایسایا سرت در این موزیک ویدئو با استفاده از لوکیشن‌های برفی و مناظر بکر غرب وحشی، تصاویری مشابه سریال محبوب Game of Thrones را خلق کرده است. اورویل پک با صدای بم و آوازی شبیه به کابوی‌ها و ارائه‌ی تصویری از یک کابوی نقاب دار که با اسب سیاه خود در دل تاریکی دره‌های مرگ سقر می‌کند، یک موزیک ویدئوی جذاب و تماشایی را ساخته است.

تماشای آنلاین و دانلود موزیک ویدئو “No Glory in the West” از “Orville Peck”

به تصویر کشیدن طبیعت بکر و آوازی شبیه به صدای وردخوانی قبایل سرخ‌پوستی، موزیک ویدئو شُکوهی در غرب نیست را به یک ترکیب خاص و تماشایی تبدیل کرده است. در پایان این موزیک ویدئو، پک پس از عبور از دره‌ها و کوه‌های مرتفع برفی، به خانه‌ای متروکه که انگار مقصد مشخص او بوده می‌رسد و روبروی پنجره‌ای می‌نشیند که از میان غبار و هوای مه آلود و برف‌اندود، رگه‌های طلایی و روشن خورشید، نمایان می‌شود. تمامی این جذابیت‌های بصری و در کنار آهنگ گرم و دلنشین اورویل پک، یکی از خاص‌ترین موزیک ویدئوهای چند سال اخیر را ساخته است. امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید.

موزیک ویدو

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر