0

فیلم کوتاه The Clue (فیلم کوتاه برگزیده‌ی آکادمی اسکار 2016)

فیلم کوتاه سرنخ (The Clue 2016) به نویسندگی و کارگردانی جودی فینسترا (Judie Feenstra) ، داستان زنی را روایت می‌کند که در زندگی‌اش با نشانه‌هایی رمزآلود مواجه می‎شود. دنبال کردن سرنخ‌ها او را به کشف حقیقتی در مورد ماهیت زندگی و خودباوری می‎رساند. توضیحات تکمیلی در مورد این فیلم را پس از تماشای آن بخوانید.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم کوتاه سرنخ (The Clue 2016)

فیلم کوتاه سرنخ (The Clue 2016) رو به صورت آنلاین از سایت هنریست ببین و اگه دوست داری بیشتر با فیلم آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون…! اگه دوست داشته باشی می‌تونی این فیلم کوتاه رو از طریق همین لینک دانلود کنی..!

یادداشتی در مورد فیلم

شاید همه‌ی ما در زندگی با اتفاقاتی روبرو می‎شویم که به سادگی از کنار آن‌ها می‌گذریم. فیلم کوتاه سَرنخ اما داستان زنی را روایت می‌کند که با سماجت و سخت‌کوشی دنبال نشانه‌ها را می‌گیرد تا به کشف حقیقتی بزرگ منجر شود.سرنخ یک فیلم کوتاه 6 دقیقه‌ای است که با وجود سادگی‌اش، مخاطب را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. همه چیز از یک یادداشت ساده آغاز می‌شود. یادداشتی که شخصیت اصلی فیلم را به خوردن یک قهوه دعوت می‌کند. شخصیت اصلی فیلم، درگیر این ماجرا شده و به دنبال نویسنده‌ی آن پیام می‌گردد. سرنخ‌های پی در پی، یک تعلیق بزرگ می‌سازد و سرانجام در دل یک جنگل انبوه و پشت یک آبشار بزرگ، شخصیت اصلی با یک آینه مواجه می‌شود که پیام اصلی فیلم را به او نمایش می‌دهد.

فیلم کوتاه سرنخ، به ما گوشزد می‌کند که گاهی لازم است حواسمان به اتفاقات ساده و کوچک زندگی‌مان باشد تا شاید با تیزبینی و تامل، بتوانیم اسرار مهمی را در مورد خودمان و زندگی‌مان کشف کنیم.

فیلم کوتاه بیشتر ببین…!

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر