0

موزیک ویدئو “Elegy for the arctic” از لودویکو اناودی “Ludovvico Einaudi”

Ludovvico Einaudi

موزیک ویدئو مرثیه‌ای برای قطب شمال با نام اصلی “Elegy for the arctic” از نوازنده و آهنگساز ایتالیایی لودویکو اناودی “Ludovvico Einaudi” یک موزیک ویدئوی متفاوت است. نواختن قطعه‌ای چنین سرشار از احساس روی تکه‌ای از یخ‌های قطب شمال، حال و هوای عجیبی را به مخاطب منتقل می‌کند. تصاویری که در هر لحظه در این ویدوئو شاهد آن هستیم، تصویری است از یخ‌های در حال ذوب شدن قطب شمال که با لالایی آرام بخش صدای پیانوی اناودی روی آب‌های بی‌کران قطب به رقص درآمده‌اند.

تماشای آنلاین و دانلود موزیک ویدئو “مرثیه‌ای برای قطب شمال” از “لودویکو اناودی”

موزیک ویدئو مرثیه‌ای برای قطب شمال اثر هنرمند ایتالیایی، لودویکو اناودی است. اناودی بعد از یادگیری موسیقی در کنسرواتوار میلان، موفق به کسب مدرک در سال ۱۹۸۲ شد. در همان سال، او با لوچانو بریو تحصیل کرد و موفق به کسب بورس تحصیلی در جشنواره موسیقی تنگلوود شد. پس از تحصیل در کنسرواتوار میلان به همراهی بریو، چندین سال را صرف آهنگسازی در فرم‌های سنتی کردند. در اواسط ۱۹۸۰ او شروع به جستجو و بیان شخصی بیشتر در آثاری برای رقص است. لودویکو کمی بعد به استفاده از ابزار چندرسانه‌ای روی آورده و قطعاتی با پیانو به اجرا درآورده است که موزیک ویدئو مرثیه‌ای برای قطب شمال، یکی از همین ویدئو‌هاست.

لودویکو اناودی

فضای موسیقی نوازنده‌ی موزیک ویدئوی مرثیه‌ای برای قطب شمال ، اغلب درون‌گرا و مینیمالیستی است. آثار ساخته شده‌ی لودویکو اناودی “Ludovvico Einaudi” چهار جایزه‌ی بین‌المللی موسیقی فیلم را برای او به همراه داشته است. پدر او جولیو اناودی، ناشر، و پدربزرگ او، لوئیجی اناودی، رئیس‌جمهور ایتالیا بین سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۵۵ بود. او در حال حاضر در تاکستانی در منطقه ایتالیایی پی‌دی‌مونت (ناحیه‌ای در شمال غربی ایتالیا) زندگی می‌کند.انائودی در تاریخ ۳ اردیبشهت ۱۳۹۷ جهت اجرای ۳ کنسرت در تاریخ های ۴ و ۵ و ۶ اردیبهشت در تالار وزارت کشور تهران به ایران آمده است.

موزیک ویدو

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر