0

فیلم تئاتر Alchemia (رقص مدرن)

فیلم تئاتر هنر کیمیاگری (Alchemia) به طراحی MOMIX و آهنگسازی رالف زورمول (Ralph Zurmühle) ، یک اجرای رقص مدرن (Contemporary Dance) است که از سال 2013 به مدت سه سال متوالی در کشورهای مختلف به اجرا درآمده است. این اجرا با ترکیب استعاری از چهار عنصر اصلی حیات، طراحی شگفت‌انگیزی در خلق زیبایی هنر رقص را به نمایش می‌گذارد.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم تئاتر هنر کیمیاگری در سبک رقص مدرن

یادداشتی درباره‌ی فیلم تئاتر Alchemia با طراحی MOMIX

فیلم تئاتر هنر کیمیاگری (Alchemia) مخاطب را به دنیایی افسونگر ، جادویی ، اثیری و رویایی وارد می‌کند. دنیایی که با الهام گرفتن از ادبیات یونگ ، ییتس و کیمیاگری چهار عنصر کلاسیک ، سعی دارد تا به دنیای ناخودآگاه مخاطبینش وارد شده و تاثیر شگرفی را در او ایجاد کند. منطق او با ضربه زدن به سطح ناخودآگاه ، رویاها است. جریانی درست زیر واقعیت که جادویی و مرموز است. تاریک و سبک است. آتش را با آب و زمین را با هوا مخلوط می‌کند

موسیقی خیال انگیز رالف زورمول در خدمت ترسیم همین فضای رویایی است. اگر چه در این فیلم تنها بخش کوتاهی از فیلم تئاتر Alchemia را می‌بینیم، اما همین چند دقیقه کافی است تا تحسین هر بیننده‌ای را به همراه داشته باشد. MOMIX با طراحی بی‌نظیر خود، توانسته نمایشی را خلق کند که در قالب یک تور گسترده، بیش از سه سال در سرتاسر دنیا و در مجلل‌ترین و معروف‌ترین سالن‌های اجرای تئاتر و رقص به نمایش درآید.

فیلم تئاترهای بیشتر ببین..!

فیلم تئاتر
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر