0

کتاب صوتی “شازده کوچولو” به قلم “دوسنت اگزوپری” و صدای احمد شاملو

دانلود شازده کوچولو احمد شاملو

“شازده کوچولو” را به یاد دارید؟ مسافر کوچولویی که از اخترک B612 روی زمین افتاده بود. داستان بلند “شازده کوجولو” شاهکار نویسنده‌ و خلبان فرانسوی “دوسنت اگزوپری” است. گفته می‌شود که هواپیمای اگزوپری طی یک سانحه‌ در ناکجا آبادی سقوط می‌کند و در یک قدمی مرگ قرار می‌گیرد و همان‌جا داستان شازده کوچولو به او الهام می‌شود و بخت با او یار بوده که زنده می‌ماند و شاهکار ادبی‌ای را خلق می‌کند که به تمام زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده و خواندن آن برای هر انسانی در هر سن و سالی جذاب و دوست‌داشتنی است. در این مطلب امکان شنیدن و دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو با صدای احمد شاملو را برای شما آماده کرده‌ایم.

دوسنت اگزوپری شازده کوچولو
 Antoine de Saint-Exupéry

احمد شاملو در زمانی که کتاب صوتی چندان معنایی نداشت، گروهی از بزرگترین بازیگران و صداپیشگان رادیو و تلوزیون و تئاتر را در قالب گروهی جمع کرد تا برای اولین بار، نسخه‌ی صوتی کتاب شازده کوچولو را منتشر کند. در این کتاب صوتی علاوه بر احمد شاملو که به عنوان راوی صداپیشگی می‌کند بزرگان دیگری همچون “عزت‌الله مقبلی”، “مهدی فتحی” و “بهزاد فراهانی” حضور دارند که در قالب شخصیت‌های دیگر این داستان صداپیشگی می‌کنند. بهزاد فراهانی که نقش روباه را در این کتاب صوتی به اجرا درآورده است، از محبوبیت زیادی برخوردار است. بهزاد فراهانی در مورد ضبط این کتاب صوتی به همت احمد شاملو می‌گوید:

از صبح تا عصر برای تمرین کار می‌رفتیم و آن‌قدر ضبط ادامه پیدا می‌کرد تا نظر شاملو جلب شود و تا او رضایت نمی‌داد، نقش تمام نمی‌شد. شاملو نیز برای دستخوش، شعرهای ممنوعه خود را برای‌مان می‌خواند که بسیار خوشحال‌مان می‌کرد. چراکه این اشعار هنوز منتشر نشده‌بودند و اجازه نشر نيز نداشتند و از اینکه مورد اعتماد شاملو قرار گرفته بودیم، به خود می‌بالیدیم و خوشحال بودیم.

در ادامه کتاب صوتی” شازده کوچولو ” به قلم دوسنت اگزوپری و با صدای احمد شاملو را در 2 قسمت جداگانه بشنو..!

دانلود قسمت اول کتاب صوتی ” شازده کوچولو ” با صدای احمد شاملو

دانلود قسمت دوم کتاب صوتی ” شازده کوچولو ” با صدای احمد شاملو

کتاب صوتی شازده کوچولو با صدای احمد شاملو

کتاب‌ صوتی‌های بیشتر بشنو..!

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر