0

موزیک ویدئو «که همچنین» از «میثاق مرادی»

موزیک ویدئو میثاق مرادی 1

میثاق مرادی در شیراز متولد شده و آواز ایرانی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخته است. او از سال‌ها پیش به لندن مهاجرت کرده و به تازگی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته «پرفورمنس موسیقی» فارغ‌التحصیل شده است. آثار او در بین فارسی زبانان کمتر شنیده شده است. محس نامجو خواننده‌ی سرشناس کشورمان در یک همکاری مشترک با «میثاق مرادی» در مقام آهنگساز قطعه‌ی «که همچنین» حاضر شده که نتیجه‌ی این همکاری را می‌توانید در ادامه بشنوید و از دیدن موزیک ویدئو این ترانه لذت ببرید.

میثاق مرادی

آهنگ «که همچنین» یکی از ترندترین آهنگ‌های میثاق مرادی است که با انتشار موزیک ویدئوی این اثر، توانست توجه مخاطبان موسیقی ایرانی را به خود جلب کند. این آهنگ شبیه به اکثر موسیقی‌های محسن نامجو در سبک موسیقی تلفیقی، توانسته بار دیگر پیوندی بین موسیقی ایرانی و موسیقی راک اند رول ایجاد کند. تنظیم این قطعه را محمد تالانی به عهده داشته است، اما سبک و سیاق نامجو به خوبی در تک تک لحظات این آهنگ به گوش می‌رسد. از تحریرها گرفته تا نوع تنظیم آهنگ و سایر جزئیات اجرای ترانه، به خوبی نشان از تاثیرپذیری میثاق ار نامجو دارد. میثاق به خوبی توانسته این ترانه را اجرا کند. در ادامه شما را به تماشای موزیک ویدئو «که همچنین» از «میثاق مرادی» دعوت می‌کنیم.

ویدئوی این آهنگ با استفاده از تکنیک‌های انیمیشنی توانسته به خوبی فضای احساسی این ترانه را بازنمایی کند. ما در این مجموعه سعی داریم تا بهترین موزیک ویدئوهای موسیقی ایران را به شما معرفی کنیم و در این میان جای موزیک ویدئو «که همچنین» از «میثاق مرادی» خالی بود.

موزیک ویدو
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر