0

موزیک ویدئو «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی»

موزیک ویدئو با من بخوان علیرضا قربانی

کنسرت‌های پروژه «با من بخوان» طی هفت شب در تالار وحدت تهران برگزار شد. این پروژه با آهنگسازی «حسام ناصری» یک برگ درخشان دیگر در کارنامه‌ی هنری علیرضا قربانی بود.. موزیک ویدئو با من بخوان با صدای علیرضا قربانی پس از مدت کوتاهی برای دانلود روی سایت‌های موسیقی قرار گرفت.

این موزیک ویدئو با صدای علیرضا قربانی و به کارگردانی «سینا پاکدل» و حضور «مهرداد صدیقیان» از بازیگران موفق عرصه‌ی سینما و تلوزیون در همان ساعات اول انتشار بازدید قابل توجهی داشت و توسط کاربران بارها دانلود شد. .احلام سلمانی، شیدا مقصودلو دیگر بازیگران حاضر در این ویدئو کلیپ هستند. لازم به دکر است که دو نسخه از این موزیک ویدئو در فضای وب منتشر شده است. در یکی از نسخه‌ها لحظاتی خود علیرضا قربانی به عنوان خواننده در کلیپ حضور دارد و در نسخه‌ای که تحت عنوان نسخه‌ی اصلی موزیک ویدئو منتشر شده است، خود قربانی در کلیپ حضور ندارد.

ترانه‌ی با من بخوان به قلم «اهورا ایمان» و با اجرای بی نظیر علیرضا قربانی در یادها خواهد ماند. ساخت این موزیک ویدئو نیز به بهتر شنیده شدن این اثر کمک خواهد کرد. خود علیرضا قربانی در مورد انتشار این موزیک ویدئو گفته است:

موزیک ویدیوی «عاشقانه نیست» از پروژه با من بخوان با احترام به شما عزیزانی تقدیم می شود که سختی کنار هم نبودن در این روزها را با امید و عشق به فردایی بهتر و سلامت و عاشقانه خواندن دوباره در کنار یکدیگر تحمل می کنیم. فردایی که یقینا هوای دل ما عاشقانه‌تر از قبل خواهد بود.

امیدوارم از دانلود و تماشای موزیک ویدئو با من بخوان با صدای علیرضا قربانی لذت ببرید. این موزیک ویدئو در قالبی سینمایی، داستان آدم‌های کور که چشم‌هایشان را بر روی عشق بسته‌اند به تصویر می‌کشد. علیرضا قربانی در انتخاب این ترانه بسیار هوشیارانه عمل کرده و نتیجه مثل سایر آثار منتشر شده از او شنیدنی و به یاد ماندنی است.

موزیک ویدو
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر