0

موزیک ویدئو “Young Rich And Radical” از “Club Cheval”

موزیک ویدئو “Young Rich And Radical” از “Club Cheval” به کارگردانی لورا ویور، یک موزیک ویدئوی انگیزشی برای ترک اعتیاد به انواع مخدر و الکل است. گروه موسیقی Club Cheval یک گروه فرانسوی است که در زمینه‌ی موسیقی الکترونیک فعالیت می‌کند. موزیک ویدئوی “جوان ثروتمند و رادیکال” با اشکال مختلف، تصاویر جوانانی را به تصویر می‌کشد که به مقابله با مصرف سیگار، الکل و سایر مخدرهای سایکودلیک می‌پردازند.

دانلود و تماشای آنلاین موزیک ویدئو “Young Rich And Radical” از “Club Cheval”

Club Cheval یک بند موسیقی الکترونیک فرانسوی است که اعضای این گروه را Quentin Lepoutre ، Samuel Tiba ، Victor Thieffry-Watel و Cédric Steffens تشکیل می‌دهند. این گروه در سال 2016 آلبوم Discipline را منتشر کرد که آهنگ Young Rich And Radical یکی از ترک‌های همین آلبوم است. در تاریخ 4 فوریه 2016 ، زین لو ، مجری رادیو خبر انتشار آهنگ جدیدی با عنوان “جوان ثروتمند و رادیکال” را در برنامه Beats1 اعلام کرد. متعاقباً Club Cheval تاریخ انتشار آلبوم Discipline را برای 4 مارس 2016 اعلام کرد. و به یکی از آلبوم‌های پرفروش سال 2016 در فرانسه تبدیل شد.

انتخاب این موزیک ویدئو، در لیست آرشیو ویدئوهای سایت هنریست، شاید یک دلیل مهم داشته باشد. فارغ از هر گونه اعلام نظر و سلیقه در مورد این آهنگ و ویدئوی آن، مهم‌ترین مساله محتوای این ویدئوست که به نظر می‌رسد، امروز جامعه‌ی ما به محتواهایی از این دست بیش از هر وقت دیگری احتیاج دارد. متاسفانه گرایش جوانان و حتی نوجوان‌های ایرانی در سال‌های اخیر به تمایل استفاده از الکل و مخدرها، ضررات جبران ناپذیری را به بدنه‌ی اجتماعی متولدین دهه‌ی 70 و 80 هجری شمسی وارد کرده است. شاید دیدن این ویدئو تنها برای یک لحظه، بتواند تلنگری را به افرادی که با بیماری اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند، وارد کند و همین یک دلیل کافی است که فارغ از هرگونه ایده آل گرایی برای ساخت یک موزیک ویدئو، تمایل به انتشار آن داریم. شما هم این ویدئو را برای دوستان‌تان که شاید به نوعی ناخواسته درگیر اعتیاد شده‌اند بفرستید. شاید این تلنگر، بتواند مسیر زندگی آن‌ها را عوض کند

موزیک ویدو

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر