2

موزیک ویدئو “Cymatics” از “Nigel Stanford”

نایجل استنفرد

نیگل استنفورد (Nigel Stanford) یکی از نوابغ موسیقی الکترونیک جهان است. شهرت او به خاطر موزیک ویدئو هایش است. او با استفاده از تکنولوژی، به شکلی خلاقانه دست به فضاسازی‌های عجیبی می‌زند. این موزیک ویدئو که Cymatics نام دارد، در سال 2014 منتشر شده و در کمتر از یک هفته 14 میلیون بازدید در سایت یوتیوب داشت. موزیک ویدئو Nigel Stanford با نام سیماتیک اولین موزیک ویدئوی رسمی اوست.

پس از انتشار این ویدئو، از روش‌های خلاقانه‌ی او استفاده‌های فراوانی شده. در سال 2019 شرکت هوآوی در یکی از ویدئوهای تبلیغاتی خود از تکنیک‌های استنفورد استفاده کرده بود و پس از پیگیری قضایی متهم به سرقت آثار هنری از او شد و مجبور به حذف ویدئوی تبلیغاتی خود شد.

موزیک ویدئو Nigel Stanford

نیگل استنفورد، آهنگساز نیوزلندی مدت‌هاست که مجذوب ترکیب موسیقی و علم است. از او به عنوان دانشمند موسیقی یاد می‌کنند. او با استفاده از انواع ربات‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا، اقدام به ساخت موزیک ویدئوهای خود می‌کند. موزیک ویدئو Nigel Stanford ترکیبی از علم و تکنولوژی در صنعت موسیقی است. استنفورد ، که موسیقی‌های او توسط ناسا و آژانس فضایی اروپا مورد استفاده قرار گرفته در باره‌ی کار خود می گوید:

«فکر می کنم مهم است که از دیدگاه یک موسیقیدان به جنبه های علمی برسیم»

در مطالب بعدی موزیک ویدئوهای بیشتری از استنفورد را بری شما خواهیم گذاشت. اگر دوست دارید سایر موزیک ویدئوهای Nigel Stanford را ببینید، سایت هنریست را دنبال کنید.

موزیک ویدئو
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پویا گفت:

    عجب حرکت جالبی انجام داده

    1. به زودی سایر کلیپ هاش رو میذاریم روی سایت. ازین حرکات جالب زیاد زده 🙂

مشاهده بیشتر