0

موزیک ویدئو “kerala” از بونوبو “Bonobo”

موزیک ویدئو “kerala” از بونوبو “Bonobo”، یک ویدئوی خاص و متفاوت است که در ادامه‌ی آرشیو موزیک ویدئوهای آرتیستی منتشر شده از سایت هنریست، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این موزیک ویدئو که با نام انگلیسی “Heartbreak” منتشر شده است، حاصل همکاری سیمون گرین ملقب به Bonobo و کارگردانی بیسون است. جما آرترتون بازیگر این موزیک ویدئوست.

موزیک ویدئوی “قلب شکسته” که با نام “kerala” در یوتوب و صفحات اجتماعی دست به دست می‌شود، با استفاده از تکنیک‌های فوق‌العاده‌ی تصویربرداری و از همه مهم‌تر برش‌های خیره کننده‌ای که در تدوین اثر لحاظ شده است، تصویری واضح و منطبق با فضای موسیقی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که پرشانی ، سردرگمی و ترس و استرس انسان مدرن امروزی را به شکلی هنرمندانه معنا بخشیده است.

دانلود و تماشای آنلاین موزیک ویدئو “kerala” از بونوبو “Bonobo”

سیمون گرین (متولد 30 مارس 1976) ، معروف به نام هنری بونوبو “Bonobo” نوازنده ، تهیه کننده و دی‌جی بریتانیایی مستقر در لس آنجلس است. او اولین بار با سبک موسیقی هیپ هاپ کار خود را آغاز کرد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به موسیقی الکترونیک روی آورد. موسیقی او را تا اندازه‌ای متاثر از سبک موسیقی جاز می‌دانند. اکثر آثار موسیقی او دارای صدای الکترونیکی آرام او شامل سازهای ارگانیک است که توسط یک گروه کامل در اجرای زنده بازآفرینی می‌شود. موزیک ویدئوی kerala یکی از معروف‌ترین آثار اوست که توسط منتقدان بسیاری مورد تحسین قرار گرفته است. امیدوارم از تماشای این ویدئو لذت برده باشید.

موزیک ویدو
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر