0

موزیک ویدئو “Territory” از “The Blaze Band”

the blaze music

قلمرو (Territory) نام یکی از موزیک ویدئوهای گروه بلیز (The Blaze Band) است. این موزیک ویدئو با به تصویر کشیدن حال و هوای زندگی عرب‌های ساکن اروپا، فضای بی‌نظیر را خلق می‌کند. موزیک ویدئو Territoryبه تهیه‌کنندگی و کارگردانی «گیومه» و «جاناتان الریک» توانسته جوایز سینمایی و موسیقیایی بسیاری را از آن خود کند. جایزه‌ی بهترین فیلم در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کرافت (Film Craft Grand Prix)، جایزه‌ی بهترین کارگردانی در جشنواره‌ی موسیقی برلین (Berlin Music Video Awards) و همچنین دریافت جایزه‌ی ویژه‌ی جشنواره‌ی خلاقیت شیرهای کن (Cannes Lions International Festival of Creativity) در سال 2017 از جمله جوایزی است که موزیک ویدئو قلمرو دریافت کرده است. در ادامه به معرفی گروه بلیز (The Blaze Band) خواهیم پرداخت. موزیک ویدئو Territory رو در صفحه‌ی تماشا هنریست ببین و اگه دوست داشتی دانلود کن…!

تماشا و دانلود موزیک ویدئو “Territory” از “The Blaze Band”

معرفی گروه موسیقی بلیز (The Blaze Band)

The Blaze نام یک گروه دو نفره‌ی ساخت موسیقی و موزیک ویدو است که گیومه (Guillaume) و جاناتان آلریک (Jonathan Alric) اعضای آن هستند.. گیومه و جاناتان آلریک، پسرعموهایی هستند که ساکن شهر پاریس در فرانسه‌اند و بیشتر به خاطر موزیک ویدئوها و فیلم‌های کوتاهی که ساخته‌اند، در جوامع هنری شناخته شده‌اند.
وقتی که جاناتان در مدرسه‌ی فیلم سازی در بروکسل مشغول به تحصیل بود، از گیومه خواست که با او در تولید موسیقی متن یک فیلم مشارکت کند. تیم دو نفره‌ی آن‌ها از همان‌جا شکل گرفت و نام بلیز را برای خود برگزیدند. آن‌ها به دنبال اسمی بودند که علاوه بر زیبایی و سادگی، بتواند به راحتی در ذهن‌ها ثبت شود و به همین دلیل گروه موسیقی بلیز (The Blaze Band) انتخاب خوبی برای آن‌ها بود. بلیز در زبان عامیانه‌ی فرانسوی به معنی “نام” است. روش متمایز آن‌ها در تولید صدا و تصاویر بصورت همزمان، باعث ایجاد یک پیوند ویژه بین موسیقی و تصویر شد و فعالیت گروهی گیومه و جاناتان به سرعت توانست مورد توجه قرار بگیرد.

در ژانویه 2016 گروه بلیز اولین ویدیوی خود را با نام “Virile” در برومینس رکوردز (Bromance Records) منتشر کردند. این موزیک ویدئو برنده‌ی جایزه‌ی بهترین موزیک ویدئو از جشنواره‌ی موسیقی انگلستان (UK Music Video Awards) شد. در 7 آوریل 2017 ، بلیز اولین EP خود را با نام Territory را با لیبل جدید خود Animal 63 (به سرپرستی شرکت مدیریت و انتشارات Savoir Faire و Believe Digital) منتشر کردند. این آلبوم شامل شش قطعه EP بود که ترک‌های “Virile” و “Territory” نیز در این آلبوم حضور داشتند.

بهشت (Heaven) نام سومین موزیک ویدئوی گروه بلیز بود که در فوریه 2018 منتشر شد. بهشت آخرین بخش از تریولوژی ویدئویی آن‌ها بود که با محوریت بررسی زندگی اعراب ساکن فرانسه ساخته و منتشر شد. برنامه‌ی تور کنسرت‌های گروه موسیقی بلیز (The Blaze Band) در سال 2018 در اروپا و آمریکا با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد. آن‌ها در جشنواره‌های مختلقی از جمله Coachella ، Primavera Sound ، جشنواره Roskilde ، Lollapalooza ، Pitchfork Paris ، Parklife ، Lovebox و Reading و Leeds Festival حضور داشتند.. اولین آلبوم کامل گروه موسیقی بلیزبا نام Dancehall در سپتامبر 2018 منتشر شد. این آلبوم موسیقی شامل 10 قطعه‌ی مختلف بود که آهنگ بهشت نیز در همین آلبوم منتشر شده است.

موزیک ویدو

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر