0

موزیک ویدئو “Sorry About the Carpet” از گروه موسیقی “Agar Agar”

موزیک ویدئو “Sorry About the Carpet” از گروه موسیقی Agar Agar یک موزیک ویدئوی فان و جذاب با ایده‌های فانتزی و احمقانه است که توسط لیبل Cracki Records منتشر شده است. گروه موسیقی “اگار اگار” یک بند دو نفره است که کلارا کاپاگلی و آرماند بولتیل اعضای تشکیل دهنده‌ی این گروه هستند. این گروه فرانسوی سعی دارند که با ساخت موزیک‌ها و ویدئوهای فانتزی توجه هواداران موسیقی را جلب کنند.

موزیک ویدئوی با عرض پوزش از فرش همان‌طور که از اسمش انتظار می‌رود، یک موزیک ویدئوی خنده‌دار است که شیطنت‌های دختر و پسری را به تصویر می‌کشد که برای تحقق بخشیدن به ایده‌های احمقانه‌شان برای خوش‌گذرانی به هیچ چیز در خانه‌شان رحم نمی‌کنند، اما بیشتر از همه‌ی موارد، فرش زیر پای‌شان با آسیب‌های جذی روبرو می‎‌شود.

تماشای آنلاین و دانلود موزیک ویدئو “با عرض پوزش از فرش” از گروه “اگار اگار”

بند موسیقی Agar Agar در سبک‌های ایندی راک و آلترنتیو راک فعالیت دارند و تا کنون دو آلبوم موسیقی با نام‌های “Cardan, EP” که در سال 2016 منتشر شده و آلبوم “The dog and the future” که در سال 2018 منتشر شده است و موزیک ویدئو های متفاوتی که تاکنون منتشر کرده‌اند را در کارنامه‌ی هنری خود به ثبت رسانده‌اند. موزیک ویدئوی “با عرض پوزش از فرش” یکی از محبوب‌ترین ویدئوهای این بند است که در شبکه‌های مختلف اینترنتی با استقبال خوبی مواجه شده و بارها دیده شده است. این گروه بیشتر سراغ مضامین کمیک و فانتزی رفته و از این طریق سعی در جذب مخاطبان خاص خود را در مارکت موسیقی دارد. امیدوارم از تماشای این ویدئو لذت برده باشید.

موزیک ویدئو
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر