0

موزیک ویدئو «وردا ببر» از گروه «کیوسک»

وردا ببر کیوسک

موزیک ویدئو وردا ببر از کیوسک یکی از ترک‌های آلبوم «سه تقطیره» است. کیوسک به سرپرستی آرش سبحانی یکی از شناخته شده ترین بندهای راک فارسی است. این گروه  کار خود را با انتشار آلبوم آدم معمولی در سال 2005 آغاز کرد. موسیقی آن‌ها بیشتر به موسیقی جز و بلوز شباهت دارد و در آثار معدودی رگه‌های راک اند رول نیز دیده می‌شود..

دومین آلبوم گروه به نام عشق سرعت در سال 2007 و پس از مهاجرت اعضای گروه به آمریکا منتشر شد.سومین آلبوم آن‎ها  باغ‌وحش جهانی نام داشت. سه تقطیره عنوان چهارمین آلبوم گروه کیوست است که در اکتبر 2010 منتشر شد، این آلبوم به صورت زنده ضبط شده و ترک «وردا ببر» یکی از ترک‌های همین آلبوم است.

در سال 2011 آلبومی با نام نتیجه مذاکرات را منتشر کردند و پس از آن آلبوم «تشکیلات موازی» و «زنگ بزن آژانس» را منتشر کردند. آلبوم زنده‌ی وضعیت نارنجی، شامل اجرای زنده‌ی قطعاتی از آلبوم‌های گذشته کیوسک، در کنسرتی در شهر تورنتو کانادا، هفتمین اثر این گروه است که به مناسبت دهمین سال فعالیت کیوسک منتشر شده‌ است. آخرین آلبوم منتشر شده از گروه کیوسک استریوتال نام دارد.

موزیک ویدئو وردا ببر کیوسک

این موزیک ویدئو که با استفاده از تکنیک‌های انیمیشنی ، به کارگردانی «مسعود معین» ساخته شده است. «حسین گوهری» و «منا منصوری» نیز در ساخت انیمیشن‌های آن نقش داشته‌اند. «امین سمیعی» تنها بازیگر این موزیک ویدئو است. «پویا صالحی» تصویر برداری بخش‌هایی از این ویدئو کلیپ را به عهده داشته و «عارف اسماعیلی» به عنوان دستیار تصویربردار فعالیت داشته است.

موزیک ویدئو وردا ببر از کیوسک در آپریل 2011 ساخته شده و یکی از جذاب ترین ویدئو کلیپ‌های کیوسک است که به صورت رسمی توسط این گروه منتشر شده است.

موزیک ویدو

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر