0

موزیک ویدئو “گذرگاه” از Electroqute

موزیک ویدئو “گذرکاه” از گروه الکتروکیوت (Electroqute)، یکی از گروه‌های متال ایرانی است. امیر وفایی ، مهرداد رحمانی ، بهروز بروجردی ، رضا غلامی از سال 1386 دور هم جمع شده و گروه متال الکتروکیوت را تاسیس کردند. موزیک ویدئوی گذرگاه از این گروه که از تکنیک انیمیشنی استفاده کرده است، توسط کمپانی آرتمیس طراحی شده است. آسیه میرحیدری تدوین این موزیک ویدئو را به عهده داشته است. گذرگاه جزو اولین آثار منتشر شده از گروه الکتروکیوت است.

الکتروکیوت بعد از منتشر کردن تک آهنگ‌های جادو و تله رویا، موزیک ویدئو گذرگاه، تیغ کند و حباب را منتشر کرد .این گروه در سال 1389 اولین آلبوم خود را در 8 ترک منتشر کرده است. الکتروکیوت در طی سال‌های گذشته سه آلبوم و چندین تک ترک بیرون داده و در این آلبوم‌ها سعی داشته حس‌هایی شرقی را با اشعاری با مضامین اجتماعی، درون گرایانه و یا اساطیری ارائه کند. آلبوم‌های کاشن، ناشناخته و فرواک به صورت مجازی و اینترنتی در دست هواداران راک و متال فارسی قرار گرفته است. این گروه جزو اولین گروه‌های متال ایرانی است که آهنگ‌هایشان را به زبان فارسی اجرا می‎کنند.

موزیک ویدئو الکتروکیوت

موسیقی متال در بین ایرانی‎ها طرفداران بسیار کمی دارد و گوش‎های کمتر کسی توانایی شنیدن موسیقی متال را دارد. شاید به همین دلیل باشد که موزیسین‌های ایرانی کمتری به سراغ این سبک رفته و آثاری در این سبک موسیقی منتشر می‎کنند. حتی همان محدود بندهای متال ایرانی، آثار خود را به زبان انگلیسی منتشر می‎کنند. با این حال گروه Electroqute از پس سختی‎های زبانی برآمدد و آثار متال را با زبان فارسی منتشر کرده است.این گروه توانسته اجراهای مختلفی را در خارج و در داخل کشور برگزار کند و در برخی از فستیوال‌های موسیقی نیز حضور داشته است.

علاقه‎مندان به موسیقی متال و گروه دوست داشتنی الکتروکیوت می‌توانند اخبار، اطلاعات و فعالیت‌های این گروه را از طریق سایت electroqute.us دنبال کنند.

موزیک ویدو

موزیک ویدئو “از پیشم نرو” از بمرانی

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر