0

موزیک ویدئو «شال» از گروه “The Ways”

لوگو گروه موسیقی the ways

The Ways نام شناخته شده‌ای برای علاقه‌مندان به موسیقی راک فارسی است. بندی که به سرپرستی و خوانندگی کاوه آفاق فعالیت خود را در سال 2003 آغاز کرد. این گروه یکی از محبوب‌ترین گروه‌های راک فارسی است. در این‌جا موزیک ویدئو شال از The Ways را می‌بینیم.

گروه The Ways یک بند پنج نفره است که در بین هواداران راک فارسی، طرفداران زیادی را دارد. حامد قناد (خواننده، آهنگساز، گیتار باس، گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک)، علیرضا پوررضا (آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده، گیتار باس، نوازنده پیانو و ساکسیفون)، ایمان محمدی (درامز، ترانه سرا) ، پدرام آزاد (خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو) و کاوه آفاق (خواننده، آهنگساز، نوازنده گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک) اعضای این گروه هستند. البته کاوه آفاق از سال 2013 از این گروه جدا شده و پس از آن به تنهایی و با نام شخصی خودش آثارش را منتشر می‌کند.

موزیک ویدئو The Ways

رضا دقاق کارگردان موزیک ویدئو شال از گروه The Ways است. این موزیک ویدئو و این ترانه در محبوبیت گروه The Ways نقش بسزایی داشت. این بند در سال 2010 آلبوم “استرس” را منتشر کرد و بعد از آن پس از جدا شدن کاوه آفاق، آلبوم “لحظه‌ی برهنه” را در سال 2017 منتشر کرد. از این گروه تک آهنگ‌های زیادی منتشر شده که ترانه شال نیز یکی از همین ترانه‌هاست.

موزیک ویدو

موزیک ویدئو “از پیشم نرو” از بمرانی

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر