0

موزیک ویدئو «دیوارا» از گروه «پرس راک»

گروه موسیقی پرس راک

پرس راک یا Persrock یکی از بندهای ایرانی است که در زمینه‌ی موسیقی راک فعالیت دارد. فرزاد علی پوری خواننده و سرپرست این گروه است. این‌جا می‌توانید موزیک ویدئو دیوارا از پرس راک را ببنید..

پرس راک یکی از بندهای موفق راک فارسی است. موسیقی راک فارسی فراز و نشیب‌های زیادی داشته و خیلی از منتقدان موسیقی آن را بی ریشه و بی ارزش می‌دانند. با این حال گروه‌ها و افراد محدودی هستند که همچنان به راک فارسی اهمیت می‌دهند و آثار موسیقیایی خود را در این سبک منتشر می‌کنند. Persrock یکی از همین گروه‌هاست که علاقه‌مندان به موسیقی راک فارسی کمتر با آن‌ها آشنا هستند. موزیک ویدئوهای این گروه در هیچ یک از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش نشده و شاید دلیل کمتر شناخته شدن این گروه همین موضوع باشد. موزیک ویدئو دیوارا از پرس راک محبوب‌ترین موزیک ویدئوی این بند موسیقی راک است.

موزیک ویدئو دیوارا از پرس راک 1

از کروه Persrock تنها یک آلبوم با نام با همین نام منتشر شده است. از دیگر ترک‌های موفق این گروه می‌توان به “عمو آزادی” ، ” تی وی” و ” اینجا نیستم” اشاره کرد. پرس راک در سایت خود تمامی .موزیک ویدئو های خود را منتشر کرده است.

علاقه‌مندان به موسیقی راک فارسی و دوست‌داران بند پرس‌راک حتما از سایت این گروه بازدید کرده‌اند. گروه پرسراک که پس از انتشار اولین آلبوم خود تا کنون آلبوم دیگری منتشر نکرده است، همچنان مشغول به کار است و سعی دارد تا آثاری که از قبل تولید و منتشر کرده را به دست هواداران این سبک موسیقی برساند. برای آشنایی بیشتر با این گروه و شنیدن سایر آهنگ‌ها و دیدن ویدئوهای دیگر آن‌ها می‌توانید به سایت www.persrock.com مراجعه کنید.

موزیک ویدو

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر