0

میکروفون موبایل بخریم یا HF ؟

در آغاز صدا بود! یک صدای خوب و رسا می تواند شما را به وجد آورد اما یک صدای ضعیف و فاقد قدرت قطعا به شما آزار زیادی می رساند.. بنابراین یک میکروفون موبایل توانایی این را دارد تا شما را از شر صدای بد برهاند و تجربه ی یک صدای خوب را به ارمغان آورد علی الخصوص زمانی که شما نیاز دارید تا صدایی را به اعلی ترین شکل ممکن ضبط کنید!

نوع دیگری از میکروفون ها نیز وجود دارد به نام میکروفون های HF یعنی میکروفون هایی که گیرنده هایی را پشت لباس می گذارند و خود میکروفون که فرستنده نیز هست ، در  جایی مخفی می شود و صدا را ضبظ می کند.

اما پرسش هایی که پیش می آید این است که میکروفون های موبایل چه قیمتی دارند؟  برند های آن کدام؟ رنج قیمت میکروفون HF  کدامند؟ و همینطور  برند های میکروفون HF  موجود در بازار ایران چه برند هایی هستند؟ و در نهایت میکروفون موبایل بخریم یا میکروفون هاش اف؟

میکروفون های موبایل خوب کدامند و قیمت آن ها؟

قابلیت پوشش ۳۶۰ درجه میکروفون های موبایل و همچنین طول کابل میکروفون های موبایل را هنگام خرید آن ها در نظر بگیرید. اگر آن ها توانایی وصل به آمپلی فایر و میکسر را نیز داشته باشند که چه بهتر! هنگام خرید میکروفون های موبایل این برند ها را به خاطر بسپارید: شرکت هایی همچون زوم ، کی جی، سارامونیک،آزدن و بویا، کومیکا، موانو.

رنج قیمت میکروفون های موبایل بسیار متفاوت است و بستگی به ویژگی های آن از قبیل جنس میکروفون طول کابل آن، قابلیت پوشش و بسیاری چیز های دیگر دارد.اما می توانید با قیمت کمینه ایی معادل ۲۵۰ هزار تومان و با برندی مانند موآنو شروع کنید این میکروفون موبایل که ارزان ترین میکروفون موبایل موجود در بازار است،میکروفون موبایل مائونو مدل AU-402L است.اما این میکروفون برای وصل شدن به سری جدید آیفون ها و گوشی های اندروید type-c نیاز به تبدیل دارید.

مدل دیگری که می توان نام برد: میکروفون بویا مدل BY-M1 Pro

این میکروفون با قیمتی معادل ۵۰۰ هزار تومان در بازار موجود است. و قابلیت وصل به انواع اسمارت فون ها را نیز دارا است. همچنین شما می توانید این میکروفون را به دوربین خود نیز وصل کنید!

میکروفون های موبایل با قیمتی بیشینه ی قیمت ۱۱ میلیون تومان نیز در دسترس است.

می توان در این رنج قیمت میکروفون فوق العاده ی بی سیم سارامونیک مدل Blink500 B2 (TX+TX+RX) را معرفی نمود:

این میکروفون بسیار سبک است و مهم ترین قابلیت اش در بی سیم بودنش است.دارای دو خروجی جداگانه برای موبایل و رکورد نیز می باشد. سازگار با انواع موبایل ها، تبلت ها و دوربین ها نیز می باشد. با این میکروفون شما می توانید کیفیت بسیار بالای صدا را تجربه نمایید حتی برای پادکست.

میکروفون های HF خوب کدامند و قیمت آن ها؟

 برای خرید میکروفون های HF این نکات را در نظر داشته باشید:

  • بُرد میکروفون
  • تعداد کانال های میکروفون
  • امکان نمایش و تنظیم میزان صدا

از  برند های میکروفون های HF  می توان به آزدن، بویا، کومیکا، سونی و سارامونیک اشاره نمود.

رنج قیمت میکروفون های HF از نزدیک به ۲ میلیون تومان تا چیزی معادل ۲۳ میلیون تومان در نوسان است! تمام ویژگی های بالا می تواند در قیمت این نوع میکروفون تاثیر گذار باشد.

مثلا شما می توانید میکروفون بی سیم بویا مدل WM4 Pro K1  را که با قیمتی حدود ۲میلیون ۴۰۰ هزار تومان در دسترس هست را تهیه نمایید که برای موبایل نیز مناسب باشد

 میکروفون HF یقه ای سنهایزر مدل AVX ME2 ساخت آلمان را می توانید با قیمتی معادل ۲۳ میلیون تومان خریداری کنید.که یک میکروفون HF بسیار حرفه ای با قبلیت هایی بسیار زیاد و بالاترین کیفیت ضبط صدا را دارا است.

میکروفون های HF و موبایل از کجا تهیه شود؟

خرید میکروفون های HF و موبایل بستگی به نوع استفاده ای دارد که از آن ها دارید ؟ اگر می خواهید محصولات در این زمینه را مقایسه کنید و همچنین اطلاعات بیش تری از آن ها کسب کنید و با قیمت هایی بسیار مناسب و همراه با گارانتی خریداری نمایید و همچنین از میکروفون های دیگر موجود در بازار مطلع شوید به صدا بازار سری بزنید تا تیم حرفه ای صدا بازار شما را راهنمایی کند و تجربه ی یک خرید لذت بخش و مطمئن را داشته باشید!

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر