0

فیلم کوتاه «تراموا» به کارگردانی «کریشتوف کیشلوفسکی»

فیلم کوتاه کیشلوفسکی تراموا

فیلم تراموا (Tramway) یک فیلم کوتاه صامت به کارگردانی کریشتوف کیشلوفسکی لهستانی (Krzysztof Kieślowski) محصول 1966 است که در زمان دانشجویی او در مدرسه فیلم لودو تولید شده است. کیشلوفسکی کارگردان سرشناس سینمای جهان که سه گانه‌ی رنگ‌های او (قرمز، آبی ، سفید) برای سینما دوستان شناخته شده است، در اولین تجربه‌ی فیلم‌سازی‌اش فیلم کوتاه تراموا را ساخته است.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم کوتاه تراموا (Tramway)

فیلم کوتاه تراموا (Tramway) را به صورت آنلاین از صفحه‌ی تماشای سایت هنریست ببین و اگه دوست داری بیشتر با فیلم آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون…! اگه دوست داشته باشی می‌تونی این فیلم کوتاه رو از طریق همین لینک دانلود کنی..!

خلاصه داستان فیلم کوتاه تراموا (Tramway)

فیلم کوتاه تراموا، پسری را نشان می‌دهد که دختری را هنگام ورود به قطار می‌بیند.. او به دنبال قطار می‌رود و موفق می‌شود خود را به قطار برساند و سپس خود را با دختر تنها در قطار می‌بیند.. آن‌ها نگاه‌های خود را رد و بدل می‌کنند ، سپس دختر مقابل پنجره به خواب می‌رود. پسر از تراموا پیاده می‌شود و از پنجره به او نگاه می‌کند. در انتها پسر را می‌بینیی که تصمیم می‌گیرد دوباره به دنبال تراموا بدود….

بازیگران این فیلم کوتاه

فیلم کوتاه تراموا کیشلوفسکی
  • Jerzy Braszka – boy
  • Maria Janiec – girl

توضیحات و اطلاعات تکمیلی در مورد فیلم کوتاه تراموا (Tramway)

فیلم کوتاه (به لهستانی: Tramwaj) به نظر تنها یک تجربه‌ی فیلم‌سازی ساده به شمار می‌رود. اما تماشای اولین گام فیلم‌سازی کارگردان بزرگی مثل کیشلوفسکی خالی از لطف نیست. این فیلم در هیچ جشنواره‌ای حضور نیافته و پخش آن همزمان با پخش دی‌وی‌دی فیلم بلند  A Short Film About Love ، به عنوان آیتم اضافی در همان DVD منتشر شده است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر