0

استند آپ کمدی «بهرام افشاری»

استند آپ کمدی بهرام افشاری

«جوجه تیغی» نام نمایشی است، به نویسندگی، کارگردانی و بازی بهرام افشاری که تا کنون دو بار به روی صحنه رفته است. این نمایش که یک منولوگ کمدی است به نوعی به شکل یک استند آپ کمدی با بازی بهرام افشاری به اجرا درآمده و تجربه‌ای متفاوت را رقم زده است. بهرام افشاری که به واسطه‌ی بازی درخشانش در سریال پایتخت، این روزها به یکی از چهره‌های شناخته شده و مردمی تبدیل شده، از سال‌ها پیش در صحنه‌های تئاتر مشغول بازی و هنرنمایی بوده است.

در این منولوگ بهرام اقشاری در قالب یک کاراکتر عشق بازیگری که زندگی‌اش را رها کرده و از شهرستان به بهانه‌ی بازی در فیلم‌های سینمایی به پایتخت آمده است را بازی می‌کند. فراز و نشیب‌های داستانی این کاراکتر، برای حضور در صحنه‌های مختلف تئاتر و سینما به عنوان بازیساز، هنرور و یا سیاهی لشگر به شکلی کمدی و خنده‌دار لحظه‌های شادی را رقم زده است. بازی بهرام افشاری با همان جذابیت که در سریال پایتخت، با اکت‌ها مختص خودش شما را به خنده می‌انداخت، در این اجرا نیز درخشان و دوست داشتنی است.

«جوجه تیغی» دوبار روی صحنه رفته است…

اولین بار نمایش جوجه تیغی در سال 1394 و در سالن استاد انتظامی مجموعه‌ی خانه هنرمندان، به تهییه کنندگی محمد قدس به روی صحنه رفته است. پس از گذشت سه سال، این نمایش مجددا در سال 1497 در سالن استاد سمندریان مجموعه‌ی ایرانشهر به روی صحنه رفت. این نمایش یکی از موفق‌ترین تجربه‌های منولوگ کمدی است که هر دو اجرا با استقبال مخاطبان روبرو شده و فروش خوبی داشته است.

استند آپ کمدی بهرام افشاری

قیلم کامل این اجرای 55 دقیقه‌ای بر روی شبکه‌های نماوا و فیلمو موجودد است. در این ویدئو بخش کوتاهی از این نمایش را با هم می‌بینیم. استند آپ کمدی “جوجه تیغی” با بازی بهرام افشاری ، در واقع یک اجرای تئاتر است و شاید انتظار داشته باشید در بخش فیلم تئاتر قرار می‌کرفت. اما به واسطه‌ی نزدیکی این اجرا با قالب اجرای استند اپ کمدی، ترجیح دادیم ان ویدئو در این دسته بندی قرار بگیرد. در ادامه سعی می‌کنیم در ویدئوهای بخش ببین، استند آپ کمدی‌های بیشتری از کمدین‌های ایرانی و خارجی را روی سایت قرار دهیم. امیدواریم با تماشای این ویدئوها بتوانیم لحظات شادی را برای شما رقم زده و خنده را میهمان خانه‌هایتان کنیم.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر