0

استند آپ کمدی «ماز جبرانی»

استند آپ کمدی ماز جبرانی

مازیار جبرانی استند آپ کمدین ایرانی‌الاصل ساکن آمریکاست. مازیار که به اختصار نام «ماز جبرانی» رو برای خودش برگزیده، علاوه بر سابقه و شهرتش در اجرای استند آپ کمدی ، به عنوان بازیگر هم در فیلم‌ها و سریال‌های متفاوتی به ایفای نقش پرداخته. در ادامه بخش‌ کوتاهی از استند آپ کمدی‌ ماز جبرانی رو ببین و اگه دوست داری بیشتر باهاش آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون…!

تماشای آنلاین و دانلود استند آپ کمدی ماز جبرانی

بخش کوتاهی از استند آپ کمدی با اجرای ماز جبرانی به همراه زیرنویس فارسی را می‌توانید به صورت آنلاین از صفحه‌ی تماشای سایت هنریست مشاهده کنید و در اگر دوست داشتید آن را دانلود کنید..

زندگی‌نامه‌ی ماز جبرانی

ماز جبرانی استند آپ کمدی 1
ماز جبرانی ۲۰۰۷

مازیار جبرانی در 7ام اسفندماه سال 1350 شمسی در شهر تهران به دنیا آمد.. 6 سال بعد به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر کالیفرنیا ساکن شدند. او کودکی خود را در شهر «تیورون» واقع در ایالت کالیفرنیا گذراند. مازیار در دبیرستان «ردوود» واقع در شهر «لارکسپور» مقطع متوسطه را پشت سر گذاشت و آماده‌ی رفتن به دانشگاه شد.

شاید به نظر عجیب برسد که یک استندآپ کمدین، دکترای B.A داشته باشد! مازیار جبرانی از آن دست کمدین‌هایی است که پیش از آغاز فعالیتش به عنوان یک کمدین، تحصیلات دانشگاهی خود را پشت سر گذاشته و پس از گرفتن مدرک PHD خود، تصمیم گرفته به رویای کودکی خود که اجرا و بازی در سبک استند آپ کمدی بود، تحقق ببخشد.

ماز جبرانی تحصیلات عالی خود را در رشته‌ی علوم سیاسی در دانشگاه «برکلی» آغاز کرد و شاید برخی اشارات سیاسی که او در اجرای استند آپ کمدی خود دارد، برگرفته از این پیشینه‌ی تحصیلی او دارد. جبرانی در سال 2006 با یک وکیل هندی-آمرکایی به نام “بریتا” ازدواج کرد که حاصل ازدواج آن‌ها یک پسر و یک دختر است. ماز جبرانی همراه با خانواده‌اش هم‌اکنون ساکن کالیفرنیا هستند.

معروف‌ترین استند آپ کمدی ماز جبرانی

معروف‌ترین اجرای استند آپ کمدی ماز جبرانی با نام «محور شرارت» در سال 2007 اجرا شد و باعث محبوبیت و به شهرت رسیدن او شد. محور شرارت اصطلاحی است که جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2002 در سخنرانی سالانه‌ی خود در کنگره‌ی آمریکا در مورد سه کشور ایران، کره شمالی و عراق به کار برد! ماز جبرانی با پرداختی طنزپردازانه به این اصطلاح، استند آپ کمدی خود را اجرا کرد.

ماز جبرانی استند آپ کمدی 2

کتاب «من تروریست نیستم اما یک‌بار تو فیلمی نقشش را بازی کردم»

ماز جبرانی علاوه بر ایفای نقش‌های متفاوت سینمایی و تلوزیونی و اجرای استندآپ کمدی، دستی هم به قلم برده و کتابی نوشته که برگرفته از دغدغه‌های شخصی اوست. کتاب «من تروریست نیستم اما یک‌بار تو فیلمی نقشش را بازی کردم»به قلم مازیار در سال 2005 در آمریکا منتشر شد. او در این کتاب، با نگاهی طنزپردازانه به موقعیت و جایگاه کاراکتر خودش (یک ایرانی ساکن آمریکا) می‌پردازد.

ماز جبرانی و بازی در فیلم و سریال

مازیار در فیلم‌ها و سریال‌های معروفی به ایفای نقش پرداخته است. بازی در سریال‌های shamless، Law & Order، The West Wing ، Without a Trace ، NYPD Blue و Malcolm in the Middle نشان دهنده‌ی تبهر و قابلیت او در بازیگری است. هر چند که مازیار در این سریال‌ها به ایفای نقش‌های کوچک پرداخته، اما به خوبی توانسته از پس نقش‌ها بر بیاید و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

ماز جبرانی استند آپ کمدی

ماز جبرانی همچنین در فیلم‌های The Interpreter ، Maryam ، Shirin in Love ، Descendants، A Simple Wedding ، Dragonfly  به ایفای نقش پرداخته است.

ماز جبرانی پلنگ صورتی ایرانی

شاید معروف‌ترین هنرنمایی ماز جبرانی در فیلم‌های سینمایی، حضور او در فیلم “Jimmy Vestvood: Amerikan Hero” باشد. این فیلم کمدی به کارگردانی جاناتان کسلمن و نویسندگی ماز جبرانی و امیر احبیان در سال 2006 ساخته شد. کمی بعدتر مازیار عنوان کرد که انتخاب لقب ” پلنگ صورتی ایرانی” برای او یک اشتباه رسانه‌ای بوده و این لقب الهام گرفته از کارکتری است که در فیلم “جیمی وست وود- قهرمان آمریکایی” بازی کرده است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر