0

استند آپ کمدی «مکس امینی»

مکس امینی یک کمدین ایرانی آمریکایی است که برای اجرای استند آپ کمدی به شهرت فراوانی رسیده است. در ادامه بخش‌ کوتاهی از استند آپ کمدی‌ مکس امینی رو ببین و اگه دوست داری بیشتر باهاش آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون.

شرخ مختصری از فعالیت‌های مکس امینی

مَکس امینی علاوه بر اجرای استند آپ کمدی و برگزاری تور بین‌المللی و اجرا در کشورهای مختلف، به عنوان یک بازیگر نیز دارای اعتبار زیادی است.

مکس امینی در فیلم‌های سینمایی و تلوزیونی بی شماری به ایفای نقش پرداخته است. از جمله نقش آفرینی‌های او می‌توان به بازی در سریال Heroes که از شبکه‌ی NBC  پخش می‌شد، اشاره کرد. همچنین در سریال کمدی Mind of Mencia نقش مهمی را بازی کرده است.

تماشای آنلاین و دانلود استند آپ کمدی مکس امینی با زیرنویس فارسی

بخش کوتاهی از استند آپ کمدی با اجرای مکس امینی به همراه زیرنویس فارسی را می‌توانید به صورت آنلاین از صفحه‌ی تماشای سایت هنریست مشاهده کنید و در اگر دوست داشتید آن را دانلود کنید..

زندگی‌نامه‌ی مکس امینی

مکس امینی استند آپ کمدی
مکس امینی متولد 1981

مکس امینی متولد 1981 در توسان آریزونا است. پدر او اهل اصفهان است و مادرش تبریزی است و به همین دلیل، مکس علاوه بر تسلطش به زبان انگلیسی، به دو زبان فارسی و ترکی نیز مسلط است. خانواده‌ی او پیش از تولد مکس به آریزونا مهاجرت کردند. مکس امینی در ساحل شرقی بزرگ شد و در آنجا به دبیرستانی در واشنگتن دی سی رفت و سپس به کالیفرنیا رفت و در سال 2004 از مدرسه تئاتر ، فیلم و تلویزیون UCLA فارغ التحصیل شد.

مکس امینی استند آپ کمدی 1

مَکس امینی فعالیت خود را به عنوان استندآپ کمدین در سال 2002 در LA Improv آغاز کرد و از آن زمان در سراسر جهان به اجرای استندآپ کمدی مشغول بوده است. او در سال 2009 به عنوان یکی از نامزدهای نهایی نمایشگاه NBC انتخاب شد و تور استندآپ کمدی “واردات عجیب” را برای نسل دوم آمریکایی‌ها که از زمینه‌های فرهنگی متنوعی برخوردارند، اجرا کرده است.

سبک استند آپ کمدی مکس امینی

مکس اغلب در اجرای استند آپ کمدی های خود به تقلید ایرانی‌های مقیم آمریکا می‌پردازد و حتی سعی می‌کند لهجه و نوع بیان آنگلیسی حرف زدن آن‌ها را تقلید کند. علاوه بر این مکس در اکثر استند آپ کمدی‌های خود از اصططلاحات ایرانی استتفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر