0

فیلم کنسرت «لارا فابیان» و اجرای آهنگ «من بیمارم» به همراه ترجمه

لارا فابیان

«لارا فابیان» خواننده‌ای است که در سرتاسر جهان شناخته شده است. او که به پنج زبان زنده‌ی دنیا ترانه می‌خواند، به خاطر تکنیک بی نظیر صدایش زبان‌زد همه است. در این‌جا اجرای زنده‌ی ترانه‌ی معروف “Je Suis Malade” یا «من بیمارم» را در کنسرتش می‌بینیم. این ترانه یکی از عاشقانه‌تریان ترانه‌های تاریخ است. کافی است فقط یک بار ویدئوی این اجرای بی‌نظیر فابیان را ببنید و مطمئن باشید برای همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. پس این فیلم رو ببین و از تماشاش لذت ببر.

دانلود اجرای آهنگ Je Suis Malade در کنسرت Lara Fabian

تلگرام وکتور
برای دانلود فیلم کنسرت «لارا فابیان» و اجرای آهنگ «من بیمارم» ابتدا در کانال تلگرام هنریست عضو شده و سپس از قسمت Files فیلم را دانلود کنید.

معرفی «لارا فابیان»

لارا فابیان من بیمارم

لارا فابیان (به انگلیسی: Lara Fabian) (متولد ۹ ژانویه ۱۹۷۰ با نام لارا کروکرت خواننده‌ای بلژیکی-کانادایی است که به خاطر توانایی‌های آوازی و تکنیک بالایش زبانزد است.

لارا از پدری بلژیکی و مادری ایتالیایی متولد شد و پنج سال اول زندگی خود را در ایتالیا گذراند. پس از آن به همراه خانواده به بلژیک مهاجرت کرد و به تشویق پدر گیتاریست خود در کلاس‌های آوازخوانی حضور پیدا کرد. او در ۱۶ سالگی اولین آهنگ خود را می‌سازد و در ۲۰ سالگی با ریک آلیسون (Rick Alison) آهنگساز و ترانه‌سرا، اشنا می‌شود و به همراه او به کانادا مهاجرت می‌کند. لارا و ریک اولین آلبوم خود را به زبان فرانسه به نام “لارا فابیان” در کانادا منتشر می‌کنند که با اقبال عمومی مواجه می‌شود.

وی به زبان‌های فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی، و روسی ترانه می‌خواند و در تمامی این زبان‌ها سلیس است. علاوه بر این و به زبان پرتغالی نیز ترانه خوانده، یک ترانه به زبان آلمانی اجرا کرده و اندکی نیز هلندی می‌داند.

لارا فابیان در سال ۱۹۹۴ ملیت کانادایی گرفت و در آن زمان در شهر کبک فعالیت خود را آغاز کرد. دامنه صدای او بیشتر از سه اکتاو است. آهنگ دوستت دارم (به فرانسوی: je t’aime) وی از معروف ترین کارهای اوست. ترانه‌ی من بیمارم (به فرانسوی: Je Suis Malade) از دیگر آهنگ‌های بیاد ماندنی اوست.

فیلم کنسرت

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر