0

فیلم کوتاه Alone (فیلم کوتاه برگزیده‌ی آکادمی اسکار 2013)

فیلم کوتاه تنها Alone 2013 به کارگردانی بروک تورنسکی (Brock Torunski) کارگردان کانادایی در مدت زمان شش دقیقه، روایتی از تنهایی آخرین مرد زنده بر روی زمین را ارائه می‌کند. فیلم کوتاه تنها، توانسته جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه آکادمی اسکار 2013 را از آن خود کند. الکس ویتینگوف (Alex Vietinghoff) علاوه بر همراهی در نگارش فیلم‌نامه با تورنسکی، نقش اصلی این فیلم را بازی کرده است. فیلم کوتاه «تنها» Alone 2013 در دقایق ابتدایی، تنهایی یک انسان و رفتارهای روزمره‌اش را به تصویر می‎‌کشد. مردی که برخی خاطراتش را در کابوس‌هایش مرور می‌کند، کنسرو می‌خورد و به انجام کارهای معمولی روزمره مشغول است. اما دیری نمی‌گذرد که فیلم به سمت و سوی دیگری می‌رود. در ادامه دعوت می‌کنم این فیلم کوتاه رو ببین و نظرت رو در موردش برامون بنویس..!

دانلود و تماشای آنلاین فیلم کوتاه تنها (Alone 2013)

فیلم کوتاه تنها (Alone 2013) رو به صورت آنلاین از سایت هنریست ببین و اگه دوست داری بیشتر با فیلم آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون…! اگه دوست داشته باشی می‌تونی این فیلم کوتاه رو از طریق همین لینک دانلود کنی..!

یادداشتی در مورد فیلم

در خلاصه داستان فیلم کوتاه Alone 2013  آمده است:  فیلم کوتاه Alone تنهایی یک مرد را سال‌‌ها پس از پایان جهان و نابودی نسل بشر به تصویر می‌کشد. این تنها مرد باقی مانده در زمین است. چگونه زنده مانده است؟ ما نمی‌‎دانیم هیچ‎کس نمی‌داند. این فیلم کوتاه زندگی تنها مرد باقی مانده در زمین را برای شما روایت می‌کند. این که چه کارهایی می‌کند برای از بین بردن زمان و زنده نگه داشتن خودش.

فیلم کوتاه تَنها 2013 به کنکاش در مورد یک فرضیه می‌پردازد. اگر شما تنها انسان باقی مانده روی زمین باشید، چه کارهایی را انجام می‌دهید؟ روزمره‌ی خود را چگونه می‌گذرانید؟ چه انتظاری از خودتان دارید؟ این‌ها تنها برخی از سوالاتی است که برونسکی در فیلمش مطرح می‌کند و به آن پاسخ می‌دهد. پاسخ به این سوالات می‌تواند انسان را به مرز انزوای تنهایی خود بکشاند، کاری که این فیلم سعی کرده تا حدی آن را بازنمایی کند. فیلم برونسکی فیلم درخشانی نیست. یک فیلم کوتاه معمولی و ساده است، که می‌تواند برای عموم مردم جذاب باشد. البته برخی ویژگی‌های کوچک، این فیلم را تا اندازه‌ای متمایز می‌کند.

فیلم کوتاه بیشتر ببین..!

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر