2

دانلود آهنگ “Dwa Serduszka Cztery Oczy” موسیقی فیلم جنگ سرد، از “joanna kulig” به همراه ترجمه

دانلود موسیقی فیلم جنگ سرد

بعضی از آهنگ‌ها فراموش نشدنی و تاثیر گذارن، فرقی نمی‌کنه به چه زبونی خونده بشه… فرقی نمی‌کنه چقدر قدیمی باشه… فرقی نمی‌کنه که چند بار شنیده شده باشه… همون آهنگ‌هایی که هیچ‌وقت از پلی لیست‌ها پاک نمی‌شن… می‌خوایم از این به بعد بعضی از این آهنگ‌ها رو بهتون یادآوری کنیم که اگه تو پلی لیست‌تون نیست، بهش اضافه کنید. ترجمه‌ی متن آهنگ و امکان دانلودش رو هم براتون می‌ذاریم؛ امروز قراره لینک دانلود آهنگ “Dwa Serduszka Cztery Oczy” با صدای “joanna kulig” رو براتون بداریم که بخشی از موسیقی فیلم جنگ سرد هست… بشنو و اگه دوست داشتی به پلی لیستت اضافه‌ش کن..!

معرفی جوآنا کولیگ

جوآنا کولیگ دانلود موسیقی فیلم جنگ سرد

جوآنا کولینگ (زاده 24 ژوئن 1982) خواننده موسیقی فیلم جنگ سرد، بازیگر لهستانی است. در سال 2018 به خاطر بازی در این فیلم به کارگردانی پاوو پاولیکوفسکی، جایزه بهترین بازیگر زن را آکادمی فیلم اروپا دریافت کرد. این جایزه برای او شهرت جهانی به همراه داشت و محبوبیت او را دوچندان کرد. پیش از این نیز در فیلم‌های “ایدا” و “پنجمین زن” با پاولیکوفسکی همکاری داشت. فیلم ایدا موفق به کسب جایزه‌ی نخل طلایی از جشنواره‌ی فیلم کن شد. در سرتاسر دنیا کولینگ را برای بازی در فیلم‌های پاولیکوفسکی می‌شناسند. از دیگر فیلم‌های برجسته‌ای که در آن به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر  اشاره کرد. مجله لهستانی Wprost وی را در رتبه چهارم لیست 50 زن با نفوذ لهستانی در سال 2019 قرار داده است. 

بخون: پیروزی در جنگ سرد و خاموش آدم‌ها با زمان

کولینگ در 24 ژوئن 1982 در کرینیکا لهستان متولد شد. مادرش در مهد کودکی به عنوان آشپز مشغول به کار بود. پدرش شاعری مردمی بود. او در سال 2000 در دانشکده موسیقی دولتی میشیزیسو کاروویچز در کراکوف ثبت نام کرد. در سال 2007 از دانشکده موسیقی فردریک شوپن در کرانیکا فارغ التحصیل شد. در همان سال موفق به کسب مدرک کارشناسی آواز در  آکادمی ملی هنرهای تئاتر AST در کراکوف شد.  در سال 2007 برای اولین بار در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت. در سال 2009 با “ماچییک بوکنیگ” کارگردان لهستانی ازدواج کرد. در سال 2010 در فیلم “یک میلیون دلار” به کارگردانی “جانوشز کوندراتیوک” نقش آفرینی کرد. در سال 2011 برای اولین بار با پاولیکوفسکی همکاری داست. او همچنین با کارگردانان دیگری از جمله “آگنیسکا هلند”، “ژاک بورچوچ”، “میروسلاو بورک” و “مارسین ورونا” همکاری داشته است. کولینگ در سریال‌های “ادی” و “هانا” نقش آفرینی کرده است. در ادامه از شما دعوت می‎کنیم تا موسیقی فیلم جنگ سرد رو دانلود کنید و بشنوید.

دانلود آهنگ “Dwa Serduszka Cztery Oczy” موسیقی فیلم جنگ سرد از “joanna kulig”

Retrato de Dora Maar “Picasso

متن آهنگ “Dwa Serduszka Cztery Oczy” با صدای “joanna kulig”

Dwa serduszka cztery oczy łojojoj
دو قلب چهار چشم
Co płakały we dnie w nocy łojojoj
تمام روز و شب گریه می کند
Czarne oczka co płaczecie, że się spotkać nie możecie
چشمان تیره ، شما گریه می کنید زیرا نمی توانید با هم باشید
Że się spotkać nie możecie
شما نمی توانید با هم باشید
Mnie matula zakazała łojojoj
مادرم به من گفت تو نباید عاشق این مرد شوی
Żebym chłopca nie kochała łojojoj
اما من به هر حال به دنبال او رفتم
A ja chłopca hac! za szyję, będę kochać póki żyję
Będę kochać póki żyję
تا آخر دوستش داشتم من تا آخر دوستش خواهم داشت

playlist

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پویا گفت:

    سپاس فراوان برای سایت خوبتون…

  2. مونا گفت:

    عالی بود حس درون آهنگ فوق العاده است🥺

مشاهده بیشتر