0

دانلود آهنگ “حَل” از “یاسمین حمدان” به همراه ترجمه

یاسمین حمدان

بعضی از آهنگ‌ها فراموش نشدنی و تاثیر گذارن، فرقی نمی‌کنه به چه زبونی خونده بشه… فرقی نمی‌کنه چقدر قدیمی باشه… فرقی نمی‌کنه که چند بار شنیده شده باشه… همون آهنگ‌هایی که هیچ‌وقت از پلی لیست‌ها پاک نمی‌شن… می‌خوایم از این به بعد بعضی از این آهنگ‌ها رو بهتون یادآوری کنیم که اگه تو پلی لیست‌تون نیست، بهش اضافه کنید. ترجمه‌ی متن آهنگ و امکان دانلودش رو هم براتون می‌ذاریم؛ امروز قراره لینک دانلود آهنگ حل از یاسمین حمدان رو براتون بذاریم. … بشنو و اگه دوست داشتی به پلی لیستت اضافه‌ش کن..!

معرفی یاسمین حمدان

یاسمین حمدان، خواننده ، ترانه سرا و بازیگر لبنانی است که در حال حاضر ساکن پاریس است. زمانی که در بیروت زندگی می‌کرد، گروه “Soapkills” را به همراه زید حمدان تاسیس کرد. اولین آلبوم منتشر شده توسط این گروه “Bater” نام داشت. “Soapkills” یکی از اولین باندهای الکترونیک مستقل در خاورمیانه بود و رویکرد نوآورانه‌ی آن تأثیر ماندگار داشت. تا به امروز، یاسمین حمدان نمادی از موسیقی زیرزمینی در سراسر جهان عرب به حساب می‌آید.

حمدان پس از عزیمت به پاریس ، با CocoRosie همکاری کرد. او همچنین با همکاری میرویس، آلبوم “Arabology” را ضبط کرد. حمدان سپس با مارک کالین به نوشتن و تولید اولین آلبوم انفرادی خود پرداخت که در سال 2012 در فرانسه و لبنان با لیبل “Kwaidan Records” بیرون آمد. برخی معتقدند ” حمدان چالش تأیید و بازنویسی میراث موسیقی عربی را بر عهده گرفته است”. او در لبنان ، کویت ، ابوظبی ، یونان و فرانسه زندگی کرده است و گاهی از لهجه‌های مختلف عربی در اشعار خود استفاده می‌کند. حمدان در فیلم “only lovers left alive” به کارگردانی جیم جارموش حضور داشته و آهنگ “حل” را در این فیلم اجرا می‌کند.

دانلود آهنگ “حَل” از “یاسمین رحمان”

“Woman Hiding her Face ” Egon Schiele

متن آهنگ “حَل” از “یاسمین رحمان” به همراه ترجمه

أهواك ..
تو را می‌پرستم
وإن مر يوم من غير رؤياك
أنساك ..
اما اگر حتی یک روز هم تو را نبینم تو را از یاد خواهم برد
واشمعنى المرة دي رسماك
این‌بار تو را چگونه ترسیم کنم
الشوق يحرك الحنين ومن القلب
علاقه‌ام به تو تبدیل به دلتنگی می‌شود
الليل يطول والنهار يعدي بالقلب
شبپ‌ها کم کم طولانی تر می‌شوند و روز‌ها به سمت گذشته حرکت می‌کنند
يا هشة عَ قلبي
آه قلبم از هم می‌پاشد
الفرقة تئلمني
این جدایی مرا می‌کشد
أنا ما عندي حل ..
أنا ما عندي حل ..
لا قلبي يحب مرة
لا قلبي يحن مر

اما هیچ راه حلی ندارم
هیج راه حلی ندارم
قلبم دیگر دلتنگ و مشتاق کسی نخواهد شد

playlist

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر