0

دانلود آهنگ ” تنها تو خونه” از کامران جهانبانی

معرفی کامران جهانبانی

بعضی از آهنگ‌ها فراموش نشدنی و تاثیر گذارن، فرقی نمی‌کنه به چه زبونی خونده بشه… فرقی نمی‌کنه چقدر قدیمی باشه… فرقی نمی‌کنه که چند بار شنیده شده باشه… همون آهنگ‌هایی که هیچ‌وقت از پلی لیست‌ها پاک نمی‌شن… می‌خوایم از این به بعد بعضی از این آهنگ‌ها رو بهتون یادآوری کنیم که اگه تو پلی لیست‌تون نیست، بهش اضافه کنید. امکان دانلودش رو هم براتون می‌ذاریم؛ امروز قراره آهنگ “تنها تو خونه ” از کامران جهانبانی رو براتون بذاریم. کامران جهانبانی سعی کرده با اجرای لحجه‌ی جز لاتین به زبان فارسی، موسیقی جدیدی رو به اجرا بذاره و این آهنگ یکی از شیندنی‌ترین کارهاشه که لینک دانلود رو براتون گذاشتیم. اگه دوست داشتید به پلی لیستتون اضافه‌ش کنید.

معرفی کامران جهانبانی

کامران جهانبانی در فرانسه به تحصیل موسیقی پرداخته و پس از بازگشت به ایران به تدریس موسیقی پرداخته است. به گفته‌ی خودش، تنها دغدغه‌اش تدریس موسیقی است و دوست دارد آموخته‌های خودش را به دیگران انتقال دهد. کامران جهانبانی بیشتر وقت خود را صرف تدریس موسیقی کرده است و تنها یک آلبوم به نام ” تنها تو خونه” منتشر کرده است که . به عقیده‌ی برخی از منتقدان، کامران جهانبانی توانسته برای اولین بار لحجه‌ی جز لاتین را به زبان فارسی اجرا کرده است. جهانبانی در این باره می‌گوید:

“پدر من تحصیل کرده‌ی آمریکا بود و همیشه در خانه به موسیقی جز گوش می‌داد. علاقه‌ی من از کودکی به موسیقی جز برزیلی باعث شد که بخواهم موسیقی به زبان فارسی را به شکلی دیگر به اجرا دربیاورم.سبک مورد علاقه‌ی من هوسانوگا است که در دهه‌ی 50، زاغه نشین‌های برزیلی این سبک موسیقی را ابداع کرده‌اند. سه تا از قطعات آلبوم تنها تو خونه در این سبک اجرا شده است.”

جهانبانی این آلبوم را با حضور بزرگان موسیقی، همچون رضا تاجبخش وشروین نجفیان تولید کرده است و سارا نایینی نیز در برخی قطعات آلبوم حضور دارد. آلبوم “تنها تو خونه” توسط شرکت باربد منتشر شده است. آلبوم دیگر او با نام “عاشق و مست” به صورت غیررسمی منتشر شده است. در این آلبوم ترانه‌هایی به زبان‌ها متفاوت انگلیسی و فرانسوی اجرا شده است.

دانلود آهنگ ” تنها تو خونه ” از کامران جهانبانی

آهنگ تنها تو خونه با اجرای کامران جهانبانی رو این‌جا دانلود کن و بشنو و اگه دوسش داشتی به پلی لیست اضافه کن..!

Vincent van Gogh Starry Night over the Rhone 1889 Musée d’Orsay, Paris

متن آهنگ ” تنها تو خونه”

شبا وقتی که تنها می‌مونم تو خونه

نگاه میکنم به عکس تو عاشقونه

دلم میکیره دوباره باز بهونه

که یک شب با تو تنها بمونه

وقتی میای خدا، ماه میبخشه

ستاره از پشت ابر میدرخشه

ولی نگاه تو میگه که دوباره

باید بری تو از پیشم

تنها میشم جون همیشم

ولی با عشثق تو هرگز غمگین نمیشم

playlist
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر