0

موزیک ویدئو Automatica از Nigel Stanford

موزیک ویدئو نیگل استنفرد با نام Automatica، یکی دیگر از شاهکارهای این هنرمند نیوزلندی است. نیگل استفنورد که او را به عنوان دانشمند موسیقی می‌شناسند، در این موزیک ویدئو ، سراغ ربات‌ها رفته و از این بازوهای مکانیکی به عنوان نوازنده‌های موسیقی خود استفاده کرده است.

استنفورد برای ساخت دومین موزیک ویدئوی خود، یک ماه در گاراژش روی برنامه نویسی این بازوهای مکانیکی مشغول به کار بوده است. در این موزیک ویدئو که در سال 2017 منتشر شده است، کلیدهای پیانو ، سیم‌های گیتار، درام استیک و پدال‌های پا کوبه‌ای همه و همه به دست این ربات‌های هوشمند نواخته می‌شوند. استفورد توانسته به خوبی به آ‌ن‌ها آموزش دهد و هر یک در نقش یک نوازنده‌ی ماهر در کلیپ او ظاهر شده‌اند. ربات‌های او به قدری به کار خود مسلط و مطمئن هستند که در پایان ویدیو، علیه همکار انسانی خود قیام می‌کنند. آن‌ها با ضرب و شتم و سر و صدا، سازهای خود را تخریب می‌کنند و با شلیک لیزرها گاراژ استنفورد را به ویرانه‌ای مملو از الکترون‌ها تبدیل می‌کنند.

موزیک ویدئو Automatica از Nigel Stanford

Nigel Stanford با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت موزیک ویدئوهای خود، توانسته طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند. در این موزیک ویدئو نیگل استنفرد ، با کمک یک کمپانی ساخت ربات‌های هوشمند به نام kuka همکاری داشته و برنامه نویسی ربات‌ها برای نواختن موسیقی را خودش به عهده داشته است.

نیگل استنفورد کارگردان موزیک ویدئوهای خودش است

استنفورد که کارگردان موزیک ویدئو‌های خودش است، پس از گذشت چهار سال از انتشار کلیپ Cymatics توانست بار دیگر، توحه علاقه مندان به موسیقی را به خود جلب کند. او با وش‌های خلاقانه‌ی خود و ابداعات جدیدش، توانسته علم و تکنولوژی را با موسیقی پیوند بزند و نتیجه‌ی این هم آمیزی چشمگیر و قابل توجه است. موزیک ویدئوهای نیگل استنفرد میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و روز به روز به شمار طرفداران او اضافه می‌شود.می‌توانید ویدئوهای دیگر این هنرمند را در سایت هنریست ببینید.

موزیک ویدو

موزیک ویدئو Cymatics از Nigel Stanford

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر