0

فیلم تئاتر Wannasa (عروسکی)

پانتومیم

فیلم تئاتر عروسکی Wannasa با هنرنمایی جروم مورات (Jerome Murat) هنرمند خلاق فرانسوی، یک اجرای ویژه است. اجرایی که با استفاده از تکینک‌های عروسکی، هر لحظه مخاطب را غافلگیر می‌کند. جروم مورات، بارها در فستیوال‌ها و برنامه‌های مختلف تلوزیونی نمایش Wannasa را به اجرا درآورده است.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم تئاتر Wannasa در سبک عروسکی

یادداشتی در باره‌ی اجرای Wannasa با هنرمندی Jerome Murat

تئاتر Wannasa که فیلم آن را تماشا کردید، در ابتدا یک نمایش عروسکی بود که مورات آن را در شهر پاریس به اجرا گذاشت. این اجرای موفق به سرعت توانست باعث محبوبیت او شود و به همین طریق Jerome Murat سر از شبکه‌های تلوزیونی و برنامه‌های مختلف استعدادیابی (Talent Show) درآورد. اجرایی که با استفاده از عناصر خلاقانه در عروسک گردانی به صورت انفرادی به نمایش گذاشته می‌شود و مخاطب را با انجام حرکات دقیق و طراحی شده غافلگیر می‌کند.

این اجرا که با موسیقی On Earth As It Is In Heaven ساخته‌ی Ennio Morricone ایتالیایی ترکیب شده است، توانست مورات را یک شبه به معروفیت فراوانی برساند. اجراهای مختلفی از این نمایش در یوتوب منتشر شده است که فیلم تئاتر Wannasa که در این مطلب به نمایش درآمده، مربوط به اولین اجرای تلوزیونی این نمایش، در یکی از شبکه‌های فرانسوی است..

فیلم تئاترهای بیشتر ببین…!

فیلم تئاتر

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر