0

دانلود آهنگ “تحملم کن” از مانی رهنما

دانلود آهنگ تحملم کن مانی رهنما

بعضی از آهنگ‌ها فراموش نشدنی و تاثیر گذارن، فرقی نمی‌کنه به چه زبونی خونده بشه… فرقی نمی‌کنه چقدر قدیمی باشه… فرقی نمی‌کنه که چند بار شنیده شده باشه… همون آهنگ‌هایی که هیچ‌وقت از پلی لیست‌ها پاک نمی‌شن… می‌خوایم از این به بعد بعضی از این آهنگ‌ها رو بهتون یادآوری کنیم که اگه تو پلی لیست‌تون نیست، بهش اضافه کنید. امکان دانلودش رو هم براتون می‌ذاریم؛ امروز قراره آهنگ “تحملم کن” از مانی رهنما رو براتون بذاریم.

مانی رهنما یکی از شاگردان زنده یاد ” بابک بیات” و یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایرانه که علی‌رغم توانایی‌های فوق‌العاده‌اش در زمینه‌ی خوانندگی، همواره با کم لطفی‌هایی همراه بوده و به همین دلیل در سال‌های اخیر بسیار کم کار شده!

در ادامه به معرفی مختصری از مانی رهنما خواهیم پرداخت و سپس آهنگ ” تحملم کن ” با صدای مانی رهنما را خواهیم شنید. ترانه‌ی “تحملم کن” را بابک صحرایی سروده است و مرحوم ” آندره آرزومائیان” نوازندگی پیانو و تنظیم این آهنگ رو به عهده داشته.

آهنگ “تحملم کن” قطعه‌ی اول آلبوم ” کجا به خنده می‌رسیم” و یکی از شنیدنی‌ترین آهنگ‌های مانی رهنماست که می‌تونید در ادامه این آهنگ رو دانلود کنید و از شنیدنش لذت ببرید.

معرفی مانی رهنما

دانلود اهنگ مانی رهنما

مانی رهنما در تیرماه سال 1350 در محله‌ی نارمک تهران متولد شد. او از سن 14 سالگی فراگیری موسیقی را با ساز پیانو آغاز کرد و در سال 71 برای آموزش آواز نزد بابک بیات رفت.

پنج سال بعد، برای اولین بار پا به عرصه‌ی خوانندگی گذاشت و موسیقی فیلم “مرسدس” به کارگردانی مسعود کیمیایی را اجرا کرد. در سال ۱۳۷۷ و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد و همان سال آلبوم “مرسدس” را منتشر کرد. دومین آلبوم مانی رهنما “فصل پرواز” نام داشت که در آن قطعاتی با آهنگ‌سازی بابک بیات را اجرا کرد.

مانی رهنما در فاصله‌ی کمتر از یک سال سومین آلبوم رسمی خود با نام “اعتراض” را منتشر کرد. در سال ۱۳۸۰ آلبوم “آخرین غزل” را با آهنگ‌سازی داریوش تقی‌پور منتشر کرد.

پنجمین آلبوم مانی رهنما “کجا به خنده می‌رسیم” نام دارد که به خاطر فضای متفاوتش، به یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه‌ی هنری‌اش تبدیل شد. تمام آهنگ‌های این آلبوم با نوازندگی پیانوی آندره آرزومانیان اجرا شده است که آهنگ ” تحملم کن ” اولین قطعه از این آلبوم است.

آخرین آلبوم مانی رهنما ” با خودم می‌رقصم” نام دارد که در سال 96 منتشر شده است. از دیگر آثار او می‌توان به آلبوم‌های “آخرین غزل”، “تموم شد ترانه”، “دلواپس تو نیستم” و آلبوم “من و تو” یاد کرد.

دانلود آهنگ “تحملم کن” از مانی رهنما

آهنگ “تحملم کن” از مانی رهنما جهانبانی رو این‌جا دانلود کن و بشنو و اگه دوسش داشتی به پلی لیست اضافه کن..!

Wednesdays Child

متن آهنگ ” تحملم کن” از مانی رهنما

تحملم کن اگه شکستم اگه که خستم

تحملم کن اگه به سوگ خودم نشستم

برای گریه که فرصتی نیست بذار بمیرم

بذار تقاص سقوطمو از خودم بگیرم

اگه نگاهم ماته سرده اگه وجودم غرق درده گناه من نیست باور کن

تو رو که دیدم دنیا لرزید تمام روحم از هم پاشید بیا شبامو پرپر کن

برای امروز به فکر من باش که فردا دیره

که بی تو شوق بارون و مهتاب از خونه میره

امیدم این بود که بی کسیمو ازم بگیری

نمی دونستم تو هم به غربت به شب اسیری

اگه نگاهم ماته سرده اگه وجودم غرق درده گناه من نیست باور کن

تو رو که دیدم دنیا لرزید تمام روحم از هم پاشید بیا شبامو پرپر کن

playlist
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر