0

فیلم تئاتر The Sideshow (اجرای پانتومیم )

Marcel Mangel

فیلم پانتومیم The Sideshow اثری از مارسل مانگل (Marcel Mangel) دلقک مشهور فرانسوی است. مانگل یکی از موفق‌ترین هنرمندان پانتومیم در جهان است که اجراهای او بارها توانسته، مخاطبین بی‌شماری را به خنده وادار کند. حرکات مایم یا همان اجرای پانتومیم، یک سبک نمایشی است که در آن با استفاده از میمیک‌ و بدون بیان هیچ گونه دیالوگی، تنها کاراکتر موجود روی صحنه که یک دلقک است، مخاطب را غرق در خنده می‌کند.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم تئاتر پانتومیم The Sideshow

یادداشتی در مورد تئاتر The Sideshow با بازی مارسل مانگل

اجرای فیلم پانتومیم The Sideshow مربوط به سال 1975 است که در آن دلقک معروف فرانسوی، مارسل مانگل (Marcel Mangel) به ایفای نقش پرداخته است. او از پانتومیم به عنوان “هنر سکوت” یاد کرد و بیش از 60 سال در سراسر جهان به صورت حرفه‌ای هنرنمایی کرد.

اجرای The Sideshow که به اجرای ویژه شناخته می‌شود، یکی از موفق‌ترین اجراهای اوست که از شبکه‌های مختلف تلوزیونی در سرتاسر جهان به نمایش درآمده است. مارسل مانگل که در مطلب جداگانه‌ای به معرفی فعالیت‌های او پرداخته شده است، به خاطر این اجرا موفق به دریافت جایزه‌ی امی شده است.

پانتومیم، هنر اصیل و ماندگاری است که این روزها کمتر هنرمندانی به صورت حرفه‌ای به انجام این حرفه می‌پردازند. البته که هنوز در کلاس‌ها بازیگری مبتدی و حرفه‌ای تمرینات پانتومیم، بزرگ‌ترین چالش بازیگران در حال آموزش است. مارسل مانگل، با استفاده از تکنیک ناب خود در انجام حرکات پانتومیم، هر مخاطبی را غرق در خنده می‌کند. فیلم پانتومیم The Sideshow یکی از موفق‌ترین اجراهای پانتومیم تاریخ است.

فیلم تئاتر
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر