0

موزیک ویدئو “ZENIT” از “ONUKA”

بند موسیقی “ONUKA ” یک گروه الکترو فولکلور اوکراینی است که در سال 2013 توسط موسیقیدانان اوکراینی یوهن فیلاتوف (Yevhen Filatov) و ناتا ژیژچنکو (Nata Zhyzhchenko) تشکیل شده است. معنی ONUKA به زبان فارسی «نوه» ترچمه شده است. سایر اعضای گروه Daryna Sert (نوازنده کیبورد و خواننده بک) ، Mariya Sorokina (نوازنده سازهای کوبه ای) و Yevhen Yovenko (باندریست) هستند. سازهای گروه شامل طبل الکترونیکی ، ترومبون ، شاخ فرانسوی و سازهای محلی اوکراینی بندورا و سوپیلکا است. تو این مطلب موزیک ویدئو “ZENIT” از “ONUKA” رو ببین..!

تماشای آنلاین و دانلود موزیک ویدئو “ZENIT” از “ONUKA”

“ZENIT ششمین موزیک ویدئوی رسمی این گروه اوکراینی است.در این موزیک ویدئو سعی شده، زیبایی‌های جهان پیرامون ما به تصویر کشیده شود. در این موزیک ویدئو با استفاده از عناصر و لباس‌های بومی اقوام مختلف اوکراینی ، مکزیکی ، ژاپنی و آفریقایی ، تصاویر بی‌نظیری خلق شده که تماشایی است. موزیک الکترونیکی که با فضای موسیقی فولکوریک اوکراینی تلفیق شده است، جذابیت تماشای این تصاویر را دوچندان می‌کند.

موزیک ویدئو “ZENIT” از “ONUKA” 2

ناتا ژیژچنکو سرپرست گروه، در مورد موزیک ویدئو “ZENIT” از “ONUKA” می‌گوید:

“من قصد داشتم چیزی شبیه یک آهنگ قدیمی برگرفته از آیین‌های اوکراینی با محوریت شخصیتی طلسم آمیز ایجاد کنم. سَبُک ، آفتابی و تأیید کننده‌ی زندگی. برای آواز خواندن درباره‌ی زیبایی جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، علی رغم همه‌ی نقص و تناقض‌هایش”.

موزیک ویدو

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر