0

فیلم تئاتر The Transformation (سایه بازی)

فیلم تئاتر سایه بازی

فیلم تئاتر سایه بازی The Transformation یا همان دگرگو.نی که به سبک و سیاق نمایش سایه بازی به اجرا درآمده است، این نمایش که در یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های نمایش سایه بازی با نام Shadowland به اجرا درآمده است، البته که با نمایش‌های سایه بازی سنتی تفاوت بسیاری دارد، اما به نوعی رویکرد جدیدی از این گونه‌ی نمایشی است.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم تئاتر “دگرگونی” در سبک سایه بازی

یادداشتی درباره‌ی تئاتر The Transformation

استیون بنکس، نویسنده‌ی محبوب انیمیشن‌های SpongeBob و SquarePants ، با همکاری دیوید پو آهنگساز مشهور آمریکایی در سال 2009، نمایش “دگرگونی” را به روی صحنه بردند. این اجرا که علاوه بر جنبه‌های نمایشی بر اجرای کنسرت نیز تمرکز ویژه‌ای دارد، تجربه‌ی سورئال یک دختر جوان را در افسانه‌ی Pilobolus به نمایش می‌گذارد. در این اجرا علاوه بر استفاده از تکنیک‌های نمایش‌های سایه‌‌ای یا همان سایه بازی، با استفاده از رفص معاصر و موسیقی فوق‌العاده‌اش، توانسته مخاطب را به خوبی با خود همراه کند و تصاویری بدیع و زیبا را به تصویر بکشد.

از جمله هنرمندانی که در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به رابی بارنت ، رنه جاورسکی ، مت کنت ، ایتامار کوبوی و مایکل تریسی با همکاری مارک فوسیک و مولی گاولر اشاره کرد. دیوید پو پس از اجرای تئاتر سایه بازی “دگرگونی”، قطعاتی که برای این نمایش ساخته بود را در آلبومی به همین نام منتشر کرده است. اجرای تئاتر The Transformation، یکی از مدرن‌ترین اشکال نمایشی سایه بازی است که در فستیوال معروف Shadowland در سال 2009 به اجرا گذاشته شده است.

فیلم تئاترهای بیشتر ببین…!

فیلم تئاتر

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر