0

دانلود آهنگ “ممنوعه” از هومن اژدری

تصویری از هومن اژدری

بعضی از آهنگ‌ها فراموش نشدنی و تاثیر گذارن، فرقی نمی‌کنه به چه زبونی خونده بشه… فرقی نمی‌کنه چقدر قدیمی باشه… فرقی نمی‌کنه که چند بار شنیده شده باشه… همون آهنگ‌هایی که هیچ‌وقت از پلی لیست‌ها پاک نمی‌شن… می‌خوایم از این به بعد بعضی از این آهنگ‌ها رو بهتون یادآوری کنیم که اگه تو پلی لیست‌تون نیست، بهش اضافه کنید. امکان دانلودش رو هم براتون می‌ذاریم؛ امروز قراره آهنگ “ممنوعه” از هومن اژدری رو براتون بذاریم.

هومن اژدری با استایل‌ترین خواننده‌ی راک اند رول فارسی است که در ابتدا با عنوان بند “مد سیتی” فعالیت خودش رو آغاز کرد و کمی بعد با انتشار آثار کانتری با ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم و اجرای خودش، کارهای شخصی خودش رو منتشر کرد و به شهرت زیادی رسید. هومن اژدری از شاگردان فریدون فروغی بوده و آهنگ “به خاطر فریدون” رو به استادش تقدیم کرده. مدت‌هاست که هومن اژدری داره تلاش می‌کنه آلبومی به صورت مجاز منتشر کنه و علی اوجی هم تهیه‌کنندگی کارهاشو به عهده داره. در ادامه به معرفی مختصری از هومن اژدری خواهیم پرداخت و بعد آهنگ ممنوعه رو دانلود کرده و می‌شنویم.

معرفی هومن اژدری

هومن اژدری 16 بهمن 1356 در تهران چشم به جهان گشود.  از 10 سالگی به نواختن کیبورد پرداخت. 16 سالگی، سن مهمی برای او بود. او در این سن، نوازندگی گیتار را آغاز کرد و آواز را از فریدون فروغی و هارمونی موسیقی را از منوچهر اسلامی فراگرفت. در 20 سالگی، نواختن گیتار بیس را به طور حرفه‌ای دنبال کرده و در 22 سالگی نزد اساتیدی چون محمد نوری و محمدرضا صادقی پایه‌های فراگیری آواز خود را مستحکم‌تر کرد.

هومن اژدری به تأسیس گروه‌های موسیقی گوناگونی دست زد. او در سال 1377 گروه موج نو را تأسیس کرد؛ در سال 1385 بند مدسیتی را بنیان گذاشت و در مالزی نیز گروه «مستر راک اند رول» را پایه‌ریزی کرد.  پس از مدتی فعالیت در ایران، به مالزی مهاجرت کرده و در آن‌جا گروه «مستر راک اند رول» را تأسیس نمود و در همین هنگام به ضبط موسیقی پرداخت. او هم‌چنین در این کشور به عنوان خواننده در کاوربند «ران وی 18» حضور داشت. همین سال‌ها شروع فعالیت او به عنوان سولوسینگر (تک‌خوان) بود.او در سال 1391 به ایران بازگشت و گروه موسیقی خود را تشکیل داد. از آن زمان تا کنون، گروه موسیقی هومن اژدری اجراهای متعددی در تهران و شهرهای دیگر، تعداد زیادی تک‌آهنگ و چندین کنسرت رسمی داشته است.

دانلود آهنگ “ممنوعه” از هومن اژدری

آهنگ “ممنوعه” از هومن اژدری رو این‌جا دانلود کن و بشنو و اگه دوسش داشتی به پلی لیست اضافه کن..!

Girl in a Chemise -Pablo Picasso

متن آهنگ ممنوعه از هومن اژدری

ماتنتو رو باز کن شالتو درآر، بذا تا هوا بخوره سینه‌ی پاکت

موهاتو باز کن، دوباره بخند، بذا تا جلوه کنه همه رمز و رازت

پوست تنت، داعه هنوز، یکمی شبنم نشسته روی شونه‌هات

عطر تنت، مثل یه بمب، می‌پیجه تو اتاق از زیر موی بازت

باز من و تو ، نور چراغ، پنجره‌های پوشیده از چشم مردم

بیرون روز، گرمه و داغ ، اما شب شروع شده واسه‌ی ما از نو

تنگه دلم، تنگه دلت، یه دنیا حرف و سواله که تو گلومه

اما بغل، قبل از همه، بغلت آشناس و عاشق و آرومه

با تو گناه می‌کنم، با تو گناه می‌کنم

با تو از این زنجیر تنگ به تو فرار می‌کنم

با تو هماهنگ تنم، با تو بیگانه پیرهمنم

با تو تو این زندون تن به تو فرار می‌کنم

playlist
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر