0

فیلم کوتاه Cautionary Tales (فیلم کوتاه برگزیده‌ی آکادمی اسکار 2016)

Cautionary Tales 2016 cover

فیلم کوتاه درس عبرت (cautionary tales 2016)  به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر بارت (Christopher Barrett) یک فیلم کوتاه متفاوت و دوست‌داشتنی است. این فیلم در یک فضای فانتزی داستان پسر جوانی به نام هارون را روایت می‌کند که به خاطر تفاوت غیر معمول چهره‌اش با سایر آدم‌ها، دچار رنج و عذاب فراوانی است. هارون به یک شخصیت منزوی تبدیل شده و غیرعادی بودن، تمام زندگی‌اش را به هم ریخته است. او در پی راه حلی برای فرار از انزوا و افسردگی، به یک جلسه‌ی گروهی تراپی برای افراد غیرعادی می‌رود. در ابتدا هارون از دیدن چهره‌هایی که به اندازه‌ی او دفرمه و غیرمعمولی‌اند متعجب می‌شود، اما دیری نمی‌گذرد که حقایق بسیاری را در مورد زندگی‌اش بیان می‌کند. در ادامه دعوت می‌کنم، فیلم کوتاه درس عبرت رو ببین…!

دانلود و تماشای آنلاین فیلم کوتاه درس عبرت (cautionary tales 2016)

فیلم کوتاه درس عبرت (cautionary tales 2016) رو به صورت آنلاین از سایت هنریست ببین و اگه دوست داری بیشتر با فیلم آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون…! اگه دوست داشته باشی می‌تونی این فیلم کوتاه رو از طریق همین لینک دانلود کنی..!

یادداشتی در مورد فیلم

فیلم کوتاه درس عبرت  (cautionary tales 2016) به کارگردانی کریستوفر بارت، توانسته به خوبی و با استفاده از تکنیک‌های ساده‌ی سینمایی، فضایی کاملا فانتزی را به تصویر بکشد. این فیلم 6 دقیقه‌ای، در هر لحظه‌اش چیزی برای غافلگیر کردن مخاطب دارد و در انتها با یک پایان بندی خوب، این اثر درخشان را به پایان می‌رساند. موضوع و سوژه‌ی فیلم شاید تکراری باشد، همانطور که بارها  و در موارد مختلف افرادی که دارای تفاوت‌های ظاهری‌اند را در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دیده‌ایم. اما حتی ترسیم شخصیت‌های متفاوتی که در این فیلم کوتاه می‌بینیم، خلاقانه، ظریف و تماشایی است.

فیلم کوتاه cautionary tales که توانسته به صورت مشترک با فیلم کوتاه سرنخ، یکی از برگزیدگان آکادمی اسکار باشد، به خوبی و از همان لحظات آغازین فیلم، مخاطب را با خود همراه می‌کند و به درون قصه‌ی عجیب و چالش برانگیز فیلم می‌برد. تکنیک‌های فیلم‌برداری، موزیک متن فوق‌العاده، گریم و چهره‌پردازی فوق‌العاده و همه و همه، توانسته یک فیلم متفاوت و دوست داشتنی را برای علاقه‌مندان به فیلم کوتاه بسازد. امیدوارم که از تماشای این فیلم لذت برده باشید.

فیلم کوتاه بیشتر ببین..!

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر