0

فیلم کوتاه Different (فیلم کوتاه برگزیده‌ی آکادمی اسکار 2017)

فیلم کوتاه متفاوت (Different 2017)  به کارگردانی تهنیک رحمان  (Tahneek Rahman) و دریان پرسو (Derian Persaud)  ، داستان دختر و پسری را روایت می‌کند، که با وجود این‌که هر روز یکدیگر را در پارک ملاقات می‌کنند، از تفاوت‌های بنیادی خود با دیگران بی‌خبرند.

فیلم از پوینت آف ویوی پسری روایت می‌شود که از کمر به پایین فلج است. هر روز به سختی و با ویلچیر، خودش را به پارک می‌رساند و روی نیمکت می‌نشیند. او در ابتدا دختری را ملاقات می‌کند که به نظرش عادی می‌رسد و به همین جهت، اعتماد به نفس لازم جهت برقرار کردن ارتباط با او را ندارد.

کمی بعد اما متوجه می‌شود که آن دختر هم تفاوت‌ بزرگی با سایر آدم‌ها دارد و آن ناشنوا بودن اوست. فیلم کوتاه متفاوت، توانست توجه منتقدین را به خود جلب کند و جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه از آکادمی اسکار سال 2017 را از آن خود کند. در ادامه دعوت می‌کنم این فیلم کوتاه رو ببین..!

دانلود و تماشای آنلاین فیلم کوتاه متفاوت Different 2017

فیلم کوتاه متفاوت (Different 2017) رو به صورت آنلاین از سایت هنریست ببین و اگه دوست داری بیشتر با فیلم آشنا بشی این مطلب رو تا انتها بخون…! اگه دوست داشته باشی می‌تونی این فیلم کوتاه رو از طریق همین لینک دانلود کنی..!

یادداشتی در مورد فیلم

برای همه‌ی ما پیش آمده که در اولین برخورد یا اولین نگاه، افراد را مورد قضاوت قرار دهیم و کمی بعد متوجه اشتباه خود شویم. فیلم کوتاه متفاوت به کارگردانی تهنیک رحمان و دریان پرسو، همین قضاوت‌های زودهنگام و غلط را دستمایه‌ی داستان فیلم خود کرده است.

مهم‌ترین نکته‌ای که در این فیلم به آن پرداخته می‌شود، تفاوت‌های شخصی هر انسان است. مهم نیست که هر کدام از ما دچار ضعف‌ها و ناتوانی‌هایی شخصی هستیم. مهم این است که در ساختار یک زندگی اجتماعی، بتوانیم این تفاوت‌ها را بپذیریم و در حد امکان ضعف‌های یکدیگر را پوشش دهیم.

فیلم کوتاه 5 دقیقه‌ای  (Different 2017)، بدون هیچ پیچ و تاب داستانی عجیب و غریب، بدون داشتن هیچ گونه تصاویر خیره کننده و جلوه‌های ویژه، تنها با سه بازیگر به روایت داستانی جذاب و قابل تامل می‌پردازد.

همه‌ی ما می‌دانیم که باید بیشتر به درون خود تمرکز شویم، زیرا هر یک از ما با بقیه متفاوت هستیم. اما دانستن همیشه کافی نیست. هر چند وقت یکبار ، باید آنچه را که قبلاً می‌دانستیم به خاطر بیاوریم و این فیلم کوتاه تفاوت، به سادگی همین مساله را برایمان یادآوری می‌کند.

فیلم کوتاه بیشتر ببین..!

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر